Hier kan je informatie vinden over de hobby's in De Sims FreePlay.
Hoi, probeer met de hobby visagist de nieuwe looks te ontgrendelen maar elke keer als de tijd is verstreken, is er geen uitroepteken en dus geen progressie. Ze maken allebei een vreugdesprongetje en dar was het dan. Voorheen werkte het wel, met de missie plantenpotjes en ik heb de kaptafel. Maar nu lijkt het niet meer te werken.

Advertentie

De kaptafel was de beloning bij het op tijd doen van deze hobby zover ik me kan herrineren. Verder durf ik er niks zinnigs van te zeggen.
Edit even gekeken als je kaptafel ooit hebt vrijgespeeld heb je niet veel meer aan deze hobby het levert 3 LP op bij voltooing van de 16 technieken. Het is wat dat betreft mij onduidelijk welke nieuwe looks je bedoelt.
Afbeelding
Ik heb even wat (Engelstalige) websites hierover doorgenomen.

Het probleem werd in 2018 al door meerdere spelers gerapporteerd.
Daarna heb ik geen klachten hierover meer gevonden (wellicht uiteindelijk toch opgelost), tot er sinds kort (vermoedelijk sinds de laatste update) weer enkele klachten over kwamen.

Dus vermoedelijk heeft de laatste update deze vroegere bug weer teruggebracht. Ik denk dat het dus wachten wordt op een nieuwe bugfix.
Dat is niet correct Galdor. Je speelt na de kaptafel eerst nog voor nieuwe looks. Ik denk dat SimPlist gelijk heeft, dat een oude bug terug is in het spel. Alleen levelt je hobbyniveau nu ook niet meer. Zie: Afbeelding
Ah dan heb ik die looks al gehaald blijkbaar.