Hier kan je informatie vinden over de hobby's in De Sims FreePlay.
Ik ben klaar en niet dat ik ondankbaar wil klinken maar 2 kleding stijlen in 7 kleuren voelt een beetje matig als beloning.
Het zijn mooie jurken ze hebben hun best gedaan zeker wel. Maar bij de kapsels had je meerdere kleuren per kapsel dat voelt toch als een betere beloning.

Advertentie

Galdor » 09 mei 2017, 00:52 schreef:Ik ben klaar en niet dat ik ondankbaar wil klinken maar 2 kleding stijlen in 7 kleuren voelt een beetje matig als beloning.
Het zijn mooie jurken ze hebben hun best gedaan zeker wel. Maar bij de kapsels had je meerdere kleuren per kapsel dat voelt toch als een betere beloning.
Jij bent snel! :o

Maar de beloning is inderdaad wat matig voor het toch wel vele werk wat je moet doen.
Hopelijk is het volgende evenement wat meer de moeite waard!
@Elizaa2016 10 sims de 10 minuten optie soms een uur iets heb je iets meer rust. Kreeg ik iets minder dubbelen was ik mischien in een dag wel klaar.
Galdor » 09 mei 2017, 11:40 schreef:@Elizaa2016 10 sims de 10 minuten optie soms een uur iets heb je iets meer rust. Kreeg ik iets minder dubbelen was ik mischien in een dag wel klaar.
Nou knap gedaan!
Ik heb 8 Sims en gebruik inderdaad de 10 min en 1 uur, maar zo snel gaat het bij mij niet.
Elizaa2016 » 09 mei 2017, 11:29 schreef:
Galdor » 09 mei 2017, 11:40 schreef:@Elizaa2016 10 sims de 10 minuten optie soms een uur iets heb je iets meer rust. Kreeg ik iets minder dubbelen was ik mischien in een dag wel klaar.
Nou knap gedaan!
Ik heb 8 Sims en gebruik inderdaad de 10 min en 1 uur, maar zo snel gaat het bij mij niet.
De eerste 3 of 4 had ik in een uur toen dacht ik dat gaat goed. Daarna viel het tegen, kortom gister de rest.
chantalle » 10 mei 2018, 22:56 schreef:dit evenement komt binnenkort terug.. ik zag vandaag een melding.. ik dacht dat het vanaf 15 mei weer terug komt :)
Ik denk dat ik hem dan al gehaald heb heb namelijk nog geen melding gehad.
van de hobby evenementen weet ik niet precies wat ik wel en niet heb gehaald.
Klopt 15 mei. De naaimachines weer oliën. Tot de tijdscapsule heb ik behalve de dagelijkse routine weinig te doen.
Kan je dit evenement spelen als je de missie tieners voltooid hebt, maar nog geen tienersim (gehad) hebt?
Uit mijn hoofd en afgaande op de afbeeldingen in de startpost wel. Nu is dit op basis van de Modehobby dat kan zover ik weet alleen mrt volwassenen, dus behalve dat je weinig aan de kleding hebt zonder tieners kan je het vermoedelijk wel doen.