Hier kan je informatie vinden over de hobby's in De Sims FreePlay.
Hallo, ik heb de missie salsa dansen afgerond en de jukebox in een huis gezet. Maar nu krijg ik alleen de optie : op partner wachten. Ik zet twee sims, partners van elkaar, naast de jukebox. Maar ik krijg geen optie dat ze de salsa kunnen dansen. Alleen de optie op partner wachten 5 uur.
Hebben jullie tips?
Groeten, Mokie 11

Advertentie

Als een van je sims al aan het wachten is op een (dans)partner, zou je de optie moeten krijgen om te dansen als je met een andere sim op de jukebox klikt. Je moet echt actief de andere sim ook gaan laten participeren in de hobby, ze op hetzelfde kavel hebben is niet afdoende.
Gekke vraag misschien, het gaat over de hobby salsadansen...
Ik neem aan dat je daar twee personen voor nodig hebt. Kunnen dat ook 2 mannen zijn??
Het ziet er vreemd uit maar .......
Spoiler: show
Afbeelding
Vreemd als je een man/vrouw danspaar gewend bent mannen kunnen ook met elkaar trouwen net als vrouwen.
Inderdaad, die mogelijkheid tot relatie tussen mannen of vrouwen onderling was voor mij ook reden om aan te nemen dat het met dansen ook geen probleem zou moeten zijn.

Zonder die kennis zou ik trouwens geen vermoeden hebben durven uitspreken, want hoe normaal dit in ons land ook mag zijn: er zijn genoeg landen in de wereld waar deze relaties zelfs verboden zijn. De opvattingen hierover van de spelmakers kunnen dan bepalend zijn voor de mogelijkheden die het spel op dit front biedt.

En waarschijnlijk zijn er ook wel landen die dit spel, vanwege deze mogelijkheden, verbieden.
Dat is niet iets om hier te diep op in te gaan maar zeker een goed punt, des te verrassender als je weet dat Firemonkeys een Australische studio is, en het gelijke sekse huwelijk daar pas sinds afgelopen december 2017 is goedgekeurd.