Hier kan je informatie vinden over de hobby's in De Sims FreePlay.
Kan iemand mij helpen met de hobby Nar?
Kan er nergens wat over vinden.

Moet je nou elke keer gewoon de optie "Dansen" kiezen?
Of de opties met nieuwe dansen?
Of maakt dat niet uit?

Ben best al lang bezig namelijk! :(

Bedankt!

Advertentie

Ik snap je vraag niet zo goed eigenlijk.
Is het de missie van het kasteel? Of een wekelijkse opdracht?
Want met de missie voor het kasteel moet per niveau 3 types nar vrijspelen voordat je de volgende 3 types krijgt.

Afbeelding

Afbeelding
Gaat om de kasteel missie.
Wanneer kies je welke opties qua dans soort zeg maar...of doet dat er niet toe om verder te komen met de hobby?
Wat ik me herinner begin je met de dansopdracht die kort duurt tot je alle 3 de narren verzameld hebt en dan door na de volgende opdracht die wat langer duurt en verzamel je die en dan weer verder met de volgende qua tijdsduur.
SeaWitch_Steffie » 17 dec 2016, 16:48 schreef:Wat ik me herinner begin je met de dansopdracht die kort duurt tot je alle 3 de narren verzameld hebt en dan door na de volgende opdracht die wat langer duurt en verzamel je die en dan weer verder met de volgende qua tijdsduur.
Bedankt! Ik nar nog even door haha!
Nar is inderdaad een hobby waar de interacties wel een verschil maken met wat je kunt vrijspelen.

Afbeelding
Een ander voorbeeld is jongleren. De eerste rij kun je alleen vrijspelen door met kegels te jongleren, de tweede rij met zwaarden etc.

Bij nar is het als volgt:
1e rij: dansen (4 uur en 30 minuten)
2e rij: pantomime (3 uur en 30 minuten)
3e rij: tamboerijn (4 uur en 30 minuten)
4e rij: vlaggen (5 uur en 30 minuten)
Ik ben nu al een paar weken bezig om alle vaardigheden te verzamelen, moet er nog 1, de laatste.
Duurt echt mega langs zo...
Elizaa2016 » 25 feb 2017, 10:04 schreef:
franciinaa » 24 feb 2017, 16:34 schreef:Ik ben nu al een paar weken bezig om alle vaardigheden te verzamelen, moet er nog 1, de laatste.
Duurt echt mega langs zo...
Duurde bij mij ook heel lang,heel irritant!
Succes! ;)
Heb hem uiteindelijk 2 weken geleden eindelijk gehaald! Werd tijd, haha