Hier kan je informatie vinden over de hobby's in De Sims FreePlay.
Je ontgrendeld de modejager hobby als je
- het winkelcentrum gebouwd hebt
- de tweede verdieping gebouwd hebt
- de Mooie Plantjepotjes missie hebt voltooid
- de make-up hobby hebt voltooid
- 12 winkels op de tweede verdieping hebt gebouwd
- het laatste gedeelte hebt opgeruimd

Leeftijdsgroep: Volwassenen en tieners (maximaal 5)
Locatie: Op de tweede verdieping van het winkelcentrum
Opties:
- Op mode jagen (5 uren en 30 minuten)
Beloningen:
Bij elke nieuwe rij ontgrendel je ook een nieuwe winkel.
- Eerste keer compleet: mogelijkheid om de bioscoop te bouwen, als je de hobby binnen 7 dagen voltooid ook de windturbine in het winkelcentrum.
- Tweede en volgende keren: 3LP

Afbeelding
Afbeelding

Advertentie

Ik ben nu bezig met deze hobby, maar ik kom maar niet verder. Er zijn 2 Sims constant bezig met deze hobby maar ze vinden steeds hetzelfde. Weet iemand iets waardoor ik de hobby kan voltooien?
Je kan dit met 5 sims tegelijk doen. Ook kan je een cheat gebruiken.

1. Ga via de stadskaart naar het winkelcentrum en roep via de tracker 5 sims;
2. Geef alle 5 sims de opdracht tot modejagen via een rek op de tweede verdieping;
3. Wacht tot de laatste sim op de roltrap staat en ga dan direct naar de stadskaart;
4. Ga via de stadskaart terug naar het winkelcentrum. Als je het goed hebt gedaan zijn alle 5 je sims meteen klaar met modejagen;
5. Stuur alle 5 sims naar huis via de tracker en ga naar de stadskaart;
6. Herhaal deze stappen tot je klaar bent.
Dat heb ik sinds vandaag ook geprobeerd met 1 sim, maar ik krijg steeds hetzelfde. Er zit echt geen variatie in. Ik heb het ook via andere winkels geprobeerd. Werkt allemaal niet.

Waarom moet je de Sims steeds naar huis sturen en dan weer oproepen in het winkelcentrum?
Ik ben al zo lang bezig met deze hobby, maar heb hem nog steeds niet helemaal. Moet nog maar één ding. Ben er echt al vanaf dat deze hobby bestond non-stop mee bezig (eerst altijd met 5 sims, onderhand nog maar met 1 omdat ik de rest onderhand maar wat anders heb laten doen), maar heb hem dus nog altijd niet voltooid. Krijg steeds maar hetzelfde -___-
Ook ik heb het zelfde probleem ben al maanden bezig met 1 of meerdere sims maar de laatste om derde winkel te open vind ik niet krijg telkens kledingstukken die ik al heb. Pfff vind het jammer dat dit zo lang duurt want kan zo ook niet de bioscoop opbouwen. Heeft er iemand nog bruikbare tips voor mij.
Alvast bedankt.
Ik moet hier nog aan beginnen en de reacties zijn al wat ouder, maar ik kan me voorstellen dat hoe geinspireerder de sim hoe beter de kansen.
Is er al ooit iemand geslaagd?
Ik ben zo sip....
Ik heb handenvol lps gebruikt. Om zo snel mogelijk het hoogste niveau te halen.
En toen hield het op....
Na 200 lp dacht ik ... pfff...
Jeempje.... Ik lees nu dit...
Maar gestopt met lps er tegenaan gooien.
Ik heb nu een sims hoogste modejager niveau die al weken jaagt.
Die attractie op de 2e verdieping krijg ik dus nooit meer
De bioscoop, ach wie weet... ooit... :(