Hier kan je informatie vinden over de hobby's in De Sims FreePlay.
De houtsnijwerk hobby is beschikbaar als je het buurtcentrum hebt gebouwd, er hebt er de houtsnijwerktafel voor nodig, deze kun je vinden in de Dumpwinkel.

Afbeelding
Afbeelding

Leeftijdsgroep: Volwassenen
Locatie: In het buurtcentrum of thuis (je moet de collectie dan minimaal 1 keer hebben voltooid en je hebt de houtsnijwerktafel uit de Dumpwinkel nodig)
Opties:
- Snelle oefening (5 uren)
- Houtmeesterwerk (12 uren en 30 minuten)
Beloningen:
- Eerste keer: mogelijkheid om de houtsnijwerk tafel te kopen voor 1800 Simdollars in de Dumpwinkel.
- Tweede keer: je ontvangt een gratis hondenhok
- Derde keer: je ontvangt een gratis voetbaltafel
- Vierde keer en verder: 3LP

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door frankberg60 op 07 feb 2016, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

@irene sim Ja, dat is helaas bij iedereen sinds de laatste update. Dat heeft te maken met dat er binnenkort een hobbyevenement aankomt voor deze hobby. Het is wel jammer omdat die hobbyevenement al lastig genoeg zijn om te halen.
Ik doe al wèken. Sims naar het werk. En na het werk 3 Sims aan het houtsnijden.
Ik kom gewoon niet verder....

Ik heb nog maar 2 setjes en het blijven 2 setjes...

En ik doe ook al een eeuwigheid over het laatste spookje...

En het Springen ook zo lang. ..

Super sad
Als je jouw sims ook andere dingen tussendoor laat doen duren alle hobby's extra lang is mijn ervaring bij mij wou het koken om die reden niet opschieten. Het zal vermoedelijk sneller gaan als je de 3 houtbewerkers 24/7 daarmee bezig laat zijn en om hun hobbynivo het meest te laten stijgen de langste actie bij houtbewerken 12u30 uit mijn hoofd.
Bij alle hobby's geldt dat je de eerste keer pas sets vrijspeelt als je sims het juiste hobby nivo hebben, daarom is het belangrijk niet tussendoor van sim te wisselen.

Het springen en spokenjagen zijn inderdaad beide langdurige projecten maar blijf er continuu meebezig daar heb je uiteindelijk het meeste profijt van.