Hier kan je informatie vinden over de hobby's in De Sims FreePlay.
De karate hobby voor jonge Sims ontgrendel je als je het buurtcentrum hebt geopend, je kunt de hobby thuis of in het buurtcentrum doen. Je ontgrendeld bij elk niveau een nieuw item in de woonwinkel.

- Locatie: in het buurtcentrum, thuis (je moet dan de karatepop kopen voor 10LP)
- Opties: 10 minuten, 1 uur, 6 uren (thuis 9 uren), 12 uren
- Beloningen:
Niveau 1: deur
Niveau 2: poster
Niveau 3: lamp
Niveau 4: behang
Niveau 5: oorkonde
Niveau 6: beeldje

Afbeelding
Afbeelding

Advertentie

Gaaf! Nu ik jonge sims heb, ga ik deze hobby proberen :D
Ziet er mooi uit! Leuk dat ze ook direct een karate pak aan krijgen als ze bezig gaan.
DtMjP » 11 jul 2016, 16:05 schreef:Gaaf! Nu ik jonge sims heb, ga ik deze hobby proberen :D
Ziet er mooi uit! Leuk dat ze ook direct een karate pak aan krijgen als ze bezig gaan.
Klopt! Dit is een hele leuke hobby, let maar eens op de kleur van de band na een aantal karate oefenigen ;)
De karatehobby (en de ballethobby) zijn allebei erg leuk om te doen.
Jammer genoeg heb je er niet meer veel aan als je de hobby één keer hebt voltooid. Is wel een drastische beperking voor het aantal hobby's voor je kindersims :(
Lauraerts » 03 sep 2017, 15:03 schreef:Het buurtcentrum is gebouwd maar mijn ballet- en karatehobby willen niet ontgrendelen. Ik kan mijn sims de hobby's laten uitvoeren maar ik kan geen items verdienen. Is daar iets tegen te doen? :?
Nee dat is standaard in het spel.