Hier kan je informatie vinden over de hobby's in De Sims FreePlay.
De vingerverven hobby ontgrendel je als je de missie 'Geheime missie: superpeuter' hebt voltooid. Je hebt een vingerverf ezel nodig, deze kost 4000 Simdollars in de Dumpwinkel.

Er zijn 12 medailles.
Afbeelding
Afbeelding

- Maximum aantal Sims: eerste keer 1 peuter, 2 keer en verder 3 peuters.
- Opties: Maak een vingerverfschilderij (3 uren en 30 minuten)
- Beloningen:
- Eerste keer binnen 7 dagen: speelkeukentje en uitklapboek
- Eerste keer: speelkeukentje
- Tweede, derde, vierde, vijfde, zesde en zevende keer: nieuwe outfits voor peuters
- Verdere keren: 3LP

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door frankberg60 op 25 jan 2016, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

Hoe plaats je de vingerverf ezel in je huis? Bij mij geeft die steeds aan dat het een tijdelijk voorwerp is en er staat ook een slotje bij. Ik heb hem wel al gekocht in de dump winkel maar kan hem nog niet plaatsen.
Kayleighxx » 14 mei 2017, 08:59 schreef:Hoe plaats je de vingerverf ezel in je huis? Bij mij geeft die steeds aan dat het een tijdelijk voorwerp is en er staat ook een slotje bij. Ik heb hem wel al gekocht in de dump winkel maar kan hem nog niet plaatsen.
Dan staat hij normaal gesproken in je inventaris bij het tabblad peuters en het tabblad hobbys de eerste keer kan het kloppen van het tijdelijke. Je moets eerst 1 keer alles compleet maken, daarna mag je er 3 per stad hebben
Kayleighxx » 14 mei 2017, 10:54 schreef:Daar staat hij ook kan er alleen niet op klikken om hem te plaatsen dus kan ook niks compleet maken
Dat is wel vreemd. Heb je de app al een keer afgesloten en de ram cache gewist, dat kan nog wel eens helpen
Bij android als volgt.
Om het Cache geheugen te verwijderen ga je naar ‘Instellingen > Apps > Applicatiebeheer > [selecteer app] > Cache legen’. Sommige toestellen zoals samsung hebben er een app voor.
Voor een Iphone durf ik het niet ze zeggen