Hier kan je informatie vinden over de hobby's in De Sims FreePlay.
Ik heb net Modejager vrijgespeeld. Maar helemaal snappen doe ik de hobby niet. Sims rennen over de bovenverdieping van het winkelcentrum, maar ik heb geen idee hoeveel ik er tegelijkertijd aan de gang kan zetten?
Ook duurt heel de interactie een uur of 5. Maar de eerste keer dat ik er eentje aan het 'jagen' zette had ze met 2 minuten al een uitroepteken boven haar hoofd... Helaas was dat de enige keer dat ik dat gezien heb. Hoe kan dat?

Advertentie

Dat vond ik ook wat onduidelijk. Eerst kon je 10 Sims inzetten maar al snel was dat niet meer mogelijk en kreeg je de melding dat al te veel Sims aan het modejagen zijn. Terwijl ik genoeg winkels had vrijgespeeld volgens mij, dus ik weet niet precies waarom. Hoe dan ook, je kan zowel op de koopjesbakken als op de winkels zelf klikken om ze te laten modejagen.

Er waren nogal wat bugs met die hobby heb ik het idee. Ik had ook vaak dat als ik bij meerdere Sims tegelijk op het uitroepteken klikte ze niets kregen. En soms ook als ik een nieuwe Sim liet modejagen en bezig was met de medailles verzamelen bij anderen. Jouw eenmalige bug was dan een stuk aangenamer :P
@Mydwryl @Nefje

De glitch bij de modejager hobby is al langer bekend. Je moet je Sims naar de beneden verdieping van het winkelcentrum sturen en de hobby laten doen, je gaat dan naar een ander huis en daarna weer terug naar het winkelcentrum, als het 'goed' is zijn er nu 1 of meerdere Sims als direct klaar met de hobby en hebben ze het uitroepteken boven hun hoofd.
Nefje » 12 maart 2016, 13:53 schreef:Ik denk dat jouw glitch eenmalig door het spel werd veroorzaakt, maar frankberg60 heeft het over de hobbyglitch waar je gebruik van kan maken. Zie ook de reactie van Ted in dit topic: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... 631#p11462" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik dank je hartelijk.
Daar gaat mijn zaterdag :lol:
Annabelle » 17 feb 2016, 09:52 schreef:Hoi!
Ik heb de kermis gebouwd. En ik heb als levensdroom jongleren! Hoe kan ik nu de hobby jongleren starten?
Is het je toevallig al gelukt?
Ik was er net namelijk ook even naar op zoek, ben met een volwassen Sim naar het kermisterrein gegaan.. daar rond geklikt, als je dan op het podium (net voor die geel/rode tent) klikt, dan krijg je de optie: Met kegels jongleren. Volgens mij wordt dan de hobby in gang gezet.

Hoe het daarna verder loopt weet ik nog niet. Ben pas net begonnen. Of die activiteiten met de zwaarden, rubberen kippen en fakkels ook op het podium gedaan worden, I don't know :?:
Heb verder ook nog niets ontgrendeld op het terrein.
Nope, je Sims kunnen slechts één hobby tegelijkertijd hebben. Zodra ze aan een nieuwe hobby beginnen 'vergeten' ze plots alles wat ze eerder ooit hadden geleerd bij de vorige hobby.
Sims zijn een beetje dom.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7