Hier kan je informatie vinden over de hobby's in De Sims FreePlay.
Ik heb al een tijdje terug de eerste beloning vrijgespeeld met de hobby kunstschaatsen. Ik zou een lift moeten krijgen maar ik kan die nergens terug vinden.
Weet hier iemand hoe je die lift kan krijgen?

Advertentie

Ja die heb ik allang gebouwd. Ik ben nu bezig om de schaatspakken vrij te spelen. Als ik op de huisjes klik gebeurd er niks ik kan dus niet naar boven naar het andere deel.

Update: O laat maar. Ik drukte steeds op het huisje maar ik moest op die stallingen ernaast drukken en een opdracht geven.
Bij de hobby kunstschaatsen lukt het me niet die laatste medaille te krijgen. Mijn skilift kan ik daardoor nog steeds niet bouwen. Meer mensen die hier last van hebben gehad? Vind het wel lastig namelijk...
franciinaa » 27 jul 2016, 10:23 schreef:Bij de hobby kunstschaatsen lukt het me niet die laatste medaille te krijgen. Mijn skilift kan ik daardoor nog steeds niet bouwen. Meer mensen die hier last van hebben gehad? Vind het wel lastig namelijk...
Bij mij heeft 't volgens mij ook 'n hele tijd geduurd eer ik de laatste medaille had voor de skilift. Ben nu weer bezig met kunstschaatsen en door aan het gaan voor de speciale pakjes, zit op 11 van de 12 medailles maar die laatste... grrr, 't wil niet lukken nee :( En dan duurt die hobby al zo lang
Sandra » 29 jul 2016, 10:41 schreef:
franciinaa » 27 jul 2016, 10:23 schreef:Bij de hobby kunstschaatsen lukt het me niet die laatste medaille te krijgen. Mijn skilift kan ik daardoor nog steeds niet bouwen. Meer mensen die hier last van hebben gehad? Vind het wel lastig namelijk...
Bij mij heeft 't volgens mij ook 'n hele tijd geduurd eer ik de laatste medaille had voor de skilift. Ben nu weer bezig met kunstschaatsen en door aan het gaan voor de speciale pakjes, zit op 11 van de 12 medailles maar die laatste... grrr, 't wil niet lukken nee :( En dan duurt die hobby al zo lang
Nou hehe ik had hem vandaag eindelijk. Kan nu eindelijk m'n skilift gebruiken!
bianca » 10 sep 2016, 08:10 schreef:Bedankt voor het overzicht van alle hobby's. Ik mis alleen de Choclatier hobby.
Klopt, dit komt omdat dit nog een vrij nieuwe hobby is ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7