Hier kan je informatie vinden over de hobby's in De Sims FreePlay.
Ik heb de indruk dat je voor het koken wel geduld moet hebben. 1 van de hobbies die de meeste tijd vergen om op maximun lvl te komen.

Advertentie

Als ik meerdere sims tegelijk de 1 minuut optie laat koken, krijg ik op een gegeven moment steeds vaker dat ik geen beloning krijg als een sim klaar is met koken. Hebben hier meerdere mensen last van?
Irisn » 07 jun 2017, 11:18 schreef:Als ik meerdere sims tegelijk de 1 minuut optie laat koken, krijg ik op een gegeven moment steeds vaker dat ik geen beloning krijg als een sim klaar is met koken. Hebben hier meerdere mensen last van?
Dat heb ik inderdaad ook gezien, meestal als ik dit langere tijd doe. Mijn advies zou zijn maximaal 30 minuten voor de 1 minuut optie.
Misschien een domme vraag, maar hoe begin je opnieuw met verzamelen?

Ik heb net 1 sim op niveau 6 gekregen en met heel veel andere sims alle voorwerpen verzameld, zo heb ik nu net die snijplank gekregen.
Ik snap nu alleen niet hoe je het weer opnieuw kan verzamelen al die items (ik krijg ze wel na t koken, maar geen animatie dat ik ze opnieuw verzamel zegmaar.. gewoon omdat ik alles dus al heb verzameld voor die snijplank).

Iemand die me dit kan uitleggen hoe dat werkt zodat ik kan verzamelen voor LP's ?
THANKS! :)
Vlak boven de plek waar je alle verzamelde voorwerpen kan zien, staat een groene balk met de tekst "De collectie resetten". Als je daarop klikt kun je opnieuw beginnen met verzamelen.
Het is mogelijk dat je nog niet meteen LP's krijgt als nieuwe beloning, vaak krijg je de eerste paar keren dat je een collectie verzamelt hebt, nog een prijs.

Je kan altijd bij die hobbycollecties komen via de Simtracker:
- Klik op het tabblad hobby
- Klik op het ronde hobbyicoontje bij een van je Sims en kies daarna de gewenste hobby.
Sim Plist » 16 apr 2019, 18:36 schreef:Vlak boven de plek waar je alle verzamelde voorwerpen kan zien, staat een groene balk met de tekst "De collectie resetten". Als je daarop klikt kun je opnieuw beginnen met verzamelen.
Het is mogelijk dat je nog niet meteen LP's krijgt als nieuwe beloning, vaak krijg je de eerste paar keren dat je een collectie verzamelt hebt, nog een prijs.

Je kan altijd bij die hobbycollecties komen via de Simtracker:
- Klik op het tabblad hobby
- Klik op het ronde hobbyicoontje bij een van je Sims en kies daarna de gewenste hobby.
Oh ja thanks!! Het is gelukt inderdaad!
In de eerste plaats zul je de kookhobby tot het hoogste niveau ontwikkeld moeten hebben (hiervoor is geen snijplank nodig).
Pas dan wordende snijplanken ontgrendeld. Je kunt ze vervolgens vinden in het keukengedeelte van de woonwinkel.