Hier kan je informatie vinden over de hobby's in De Sims FreePlay.
Vliegende bezemsteel; hobby evenement.

Mijn Sim kan de bezem uit de kast pakken maar dan stopt het. Wat doe ik fout? :shock: mijn tijd loopt gewoon door maar ik kan niet beginnen?

Advertentie

Ik heb dit hobby-evenement zelf nog niet ontgrendeld, kan ook niets over je probleem vinden.
Het enige wat ik kan bedenken, is dat er iets de doorgang blokkeert. Misschien helpt het als je wat meer ruimte maakt in de omgeving of de kast verplaatst. Desnoods naar een ander perceel waar je veel ruimte hebt.
Heb ik eindelijk alle schaatsmedailles, zo’n felicitatiescherm gehad, collectie gereset, kan nu alleen nog maar levenspunten verdienen als ik de kaart weer vol heb. Maar waar vind ik de schaatspakken? Ik zie ze niet in mijn kledingkast, ook niet na spel opnieuw opstarten. Bug?
Het schijnt dat je daarvoor de "kostuum- en zwemwinkel" moet hebben gebouwd (schuin tegenover de toverspullenwinkel, aan de overkant van het water).
Dus als je die nog niet gebouwd hebt, ligt daar denk ik het probleem.
Sim Plist » 27 apr 2020, 22:55 schreef:Het schijnt dat je daarvoor de "kostuum- en zwemwinkel" moet hebben gebouwd (schuin tegenover de toverspullenwinkel, aan de overkant van het water).
Dus als je die nog niet gebouwd hebt, ligt daar denk ik het probleem.
Dank voor je reactie. Heb ik eindelijk een reden om dat eens te bouwen, mooi.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7