Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Zo, jij gaat hard. :mrgreen: Leuk ook dat je screens deelt, dat geeft een beetje een idee wat we kunnen verwachten.

Zelf was ik gisteren niet thuis dus heb nog niet eens de eerste collectie compleet. Ik zal vandaag eens testen of je 'm kan opslaan voordat je op het hobbyicoontje drukt en of je dan iets anders kan krijgen op een ander apparaat. Het is een beetje onhandig dat je niet kan opslaan als er een Sim in de stad van de buren is, maar als het voor 1 Sim werkt dan kan het nog steeds handig zijn als je bijna een collectie compleet hebt.

Update: ik heb het net een stuk of 10 keer getest en helaas werkt de methode niet voor hobby's. :( Ik kreeg steeds dezelfde pose, dus ik gok dat op het moment dat je de pose begint al vast staat welke pose het zal worden. Het maakt dan niet uit of je de savegame herlaadt: je zal altijd dezelfde krijgen. Bij de edelstenen werkt het wel (je kan telkens een andere edelsteen krijgen), maar bij hobby's dus helaas niet.
Achteraf gezien, was het versnellen ook niet nodig denk ik. Ik heb alleen bij de eerste twee sets LP gebruikt, bij de eerste steeds 2 en bij de tweede een paar keer 1 (een uur langer wachten). De derder en vierde heb ik dus zonder gedaan en ik ben nu halverwege de laatste.

Toch denk ik dat deze niet haalbaar zou zijn met één sim, zonder te versnellen. Maar het zal wel, net als met het haar evenement, een terugkerend evenement zijn.