Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hoi ik heb een vraag en dat is wanneer kan je je baby op laten groeien tot peuter want ik heb al 2 baby en ben al bij level 15 moet je anders ofzo eerst de missie doen Nancy weet raad want daar ben ik weer mee bezig maar goed als je het weel wil ik het graag horen groetjes knofje :D

Advertentie

Hoi,

Als je deze peutermissie nog niet bent tegengekomen, zal je eerst een voor een de hoofdmissies moeten afwerken, totdat je bij deze peutermissie uit komt.
Zodra je deze peutermissie afgerond hebt, ontgrendel je het op laten groeien van baby tot peuter.

Het op laten groeien kun je doen met een verjaardagstaart (als je de peutermissie hebt voltooid). Die kun je maken met behulp van een stoof.

Als je nog veel verder bent en de laatste hoofdmissie "Levensdromen & Nalatenschap" hebt voltooid, heb je geen verjaardagstaart meer nodig om Sims te laten opgroeien.
Ik denk dat je "lekker rossen" bedoelt. Dat is inderdaad een hoofdmissie.
"Nanny weet raad" is een ontdekkingsmissie, die heb je als het goed is zelf gestart via Nanny in het park.

Dan ben je heel dicht bij de peutermissie, want die kun je starten nadat je "lekker rossen" hebt afgerond.
Sim Plist » 12 aug 2020, 13:37 schreef:Ik denk dat je "lekker rossen" bedoelt. Dat is inderdaad een hoofdmissie.
"Nanny weet raad" is een ontdekkingsmissie, die heb je als het goed is zelf gestart via Nanny in het park.

Dan ben je heel dicht bij de peutermissie, want die kun je starten nadat je "lekker rossen" hebt afgerond.
Thanks https://daycare-en.com/instant-nanny-movie-review" onclick="window.open(this.href);return false;