Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Walkthrough Peutermissie
- Je krijgt 2 dagen de tijd voor deze missie.
- Volbreng deze missie binnen de tijd om een verkleedkist voor kleuters te ontgrendelen.
- Volbreng deze missie om de verjaardag van baby naar peuter te ontgrendelen.

1. Bekijk een documentaire. (54m met een twee sterren tv.)
2. Bekijk zonnebloemstraat op de televisie. (54m met een twee sterren tv.)
3. Verschoon een luier. (8s)
4. Breid een kamer uit of bouw een nieuwe kamer.

Afbeelding
5. Koop een poppenhuis in de kinderwinkel. (vanaf 7000 simdollars)
6. Drink een decadente koffie. (5m met een één sterren koffiezetapparaat)

Afbeelding
7. Bestudeer aardrijkskunde met behulp van een wereldbol. (12u)

Afbeelding
8. Filosofeer over het leven bij het meer (8m 30s). Ga naar het meer in het park, tik op de eendjes en filosofeer over het leven.

Afbeelding
9. Vraag het standbeeld in het park om advies. (3m)
10. Staar naar het standbeeld in het park. (4s)
11. Luister naar het serieuze advies van het standbeeld. (1 dag)
12. Dansen bij een stereo (willekeurige interactie, bijvoorbeeld pop. Dit duurt 2 minuten en 42 seconden bij een stereo met 2 sterren).

Afbeelding

Afbeelding

Volgende missie: In de zwemstemming
Vorige missie: Lekker rossen

Advertentie

Ik heb deze missie recent overgedaan en heb in het eerste bericht de gewijzigde tijden aangepast en een aantal screens toegevoegd. Verder krijg je sinds een recente update niet meer de opdracht om de dierenwinkel te bouwen en een huisdier te kopen. Sommige mensen krijgen 'm nog wel, maar ik weet niet precies hoe dat komt aangezien ik dat doel niet had.
5. Bouw de dieren winkel. (Je moet minimaal 9 sims hebben en de bouw kost 100 000 simdollars en 1 dag en 12 uur aantallen zijn afhankelijk van het aantal tot nu toe gebouwde locaties.)
6. Koop een huisdier bij de dierenwinkel. (gratis)
Dit waren overigens taak 5 en 6. Als je voordat de peutermissie start de dierenwinkel kan bouwen, dan krijg je deze doelen NIET. Kan je de dierenwinkel nog niet bouwen (er wordt aangegeven dat je eerst de peutermissie moet volbrengen) dan zal je deze doelen wel krijgen en kan je pas de dierenwinkel bouwen als je deze taak krijgt.
Hey!
Ik zit al over level 33 en kan mijn peuters niet laten groeien. Als ik dat wil doen (mijn taart is dan ook al gemaakt) dan krijg ik de melding dat ik de peutermissie moet voldoen. Ik herinner mij ook niet echt mee hoe de peutermissie was verlopen. Maar is er een mogelijkheid om deze opnieuw te doen?

Bedankt!
Wat is de laatste missie die je hebt gedaan? Het kan zo zijn dat de je de jonge Sims missie nog moet doen. In dit bericht staan alle missies: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =207#p1293

Je moet de peutermissie halen om baby's naar peuters te kunnen laten opgroeien. Je moet de jonge Sim missie halen om peuters naar kinderen te laten opgroeien. Bij beide missies krijg je alleen de extra niet als je de missie niet binnen de tijd haalt. De mogelijkheid om je Sims op te laten groeien zal je altijd ontgrendelen door de missie te halen, ook al doe je er maanden over. Je krijgt daar onbeperkt de tijd voor. Alleen voor de extra's (zoals de verkleedkist bij de peutermissie) moet je de missie binnen de tijd halen.
@Blondie Dat komt doordat de peutermissie nog niet aan de beurt is na oceaanzicht. De volgende missie is de mysterieuze eilandmissie. Hier vind je een overzicht van de missies op volgorde van vereisten: http://www.pinguintech.nl/forum//viewto ... =207#p1293
Je kan ook in je spel zien bij de wachtende missies (als je niveau hoog genoeg is) welke missie de volgende is.