Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Het kan zo zijn dat taken en tijden van missies veranderen in de loop der tijd. Het is wel jammer, aangezien 2 dagen mij wel erg kort lijkt voor deze missie maar er is helaas niets aan te doen. Ik heb het nu aangepast in het eerste bericht.
Ik heb de missie jammer genoeg niet optijd gehaald... Maar het goede aan is dat de missie niet heel lang duurt!
Ik ben nu bij het sirieuze advies van de sim. Maar ik heb gehoord dat je ook een taart moet kopen? Hoeveel kost die dan?
Alvast bedank!
Volgens mij moet je geen taart kopen bij deze missie. Soms moet je een taart bakken, dit kost eerst wel geld voor 'ingrediënten' maar als de taart af is dan verdien je er geld mee. Verder kan je een verjaardagstaart kopen (1 LP dacht ik). Maar je hoeft niet per se meteen de baby te laten opgroeien naar peuter. Je krijgt alleen de mogelijkheid om dit te doen nadat je deze missie hebt gehaald.
@Pboschaart Dat kan misschien komen doordat je De Sims FreePlay eerder hebt geïnstalleerd. Eerder waren de taken namelijk iets anders en langer en kreeg je volgens mij inderdaad 5 dagen de tijd. Dat is op een gegeven moment veranderd en toen ik deze missie dit jaar opnieuw deed kreeg ik ook 2 dagen de tijd. Maar wellicht dat je nog de oude versie kan krijgen als je het spel eerder hebt geïnstalleerd (en daarna een tijd niet hebt gespeeld en later weer bent verder gegaan).

Het kan ook zo zijn dat ze de missie weer hebben aangepast, want dat gebeurt best vaak bij bepaalde missies.
@Yvie Angel 24 Als het goed is kan je de missie nog volbrengen nadat de tijd is afgelopen. Je kan dan alleen niet meer de verkleedkist ontgrendelen aangezien je die alleen vrijspeelt als je de missie binnen de tijdslimiet haalt
Nefje » 05 feb 2016, 15:36 schreef:@Yvie Angel 24 Als het goed is kan je de missie nog volbrengen nadat de tijd is afgelopen. Je kan dan alleen niet meer de verkleedkist ontgrendelen aangezien je die alleen vrijspeelt als je de missie binnen de tijdslimiet haalt


Hoe kan ik hem alsnog doen? Kom daar niet uit namelijk!?