Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Nu ben ik het borststuk aan het bakken wat duurt dat lang!!!! :x :(
@simmyfun
Ik denk dat dat wel nodig is. Bij de spreukenboekmissie waren er bijvoorbeeld problemen dat mensen die de missie binnen de tijd hadden gehaald geen draken konden aanschaffen omdat ze de dierenwinkel pas na het einde van de missie hadden gebouwd. Blijkbaar kan er wat mis gaan met het ontgrendelen als de dierenwinkel nog niet is gebouwd, dus het lijkt mij handig om de bouw van de dierenwinkel af te ronden voordat je de "Van koninklijke huize' missie haalt.
Hallo,

Ik heb een vraagje, misschien staat het wel ergens maar kan het echt niet vinden.
Ik heb nu een groen elfje gekocht. Maar wat is precies de functie van dit elfje?
Ik heb al 2 keer op de uitroepteken boven haar geklikt, maar er gebeurt niks, tenminste naar mijn idee.

Hoop dat iemand antwoord hierop kan geven, bedankt in ieder geval alvast!

Groetjes Angela
Angela1988 » 09 jan 2016, 15:36 schreef:Hallo,

Ik heb een vraagje, misschien staat het wel ergens maar kan het echt niet vinden.
Ik heb nu een groen elfje gekocht. Maar wat is precies de functie van dit elfje?
Ik heb al 2 keer op de uitroepteken boven haar geklikt, maar er gebeurt niks, tenminste naar mijn idee.

Hoop dat iemand antwoord hierop kan geven, bedankt in ieder geval alvast!

Groetjes Angela
Je hebt het vast al gezien. Voor de zekerheid:
Toen ik op bezoek was bij een buur die een fee heeft, klikte ik op het uitroepteken en zag dat mijn geldsaldo toenam. Net zoals bij honden en katten, alleen werd het bedrag niet vermeld.
Feeën kunnen inderdaad net zoals andere huisdieren geld vinden. Dit zijn meestal vrij kleine bedragen, maar soms kunnen ze ook 1 LP vinden. Dit is erg zeldzaam, maar dat is wel de reden dat ik altijd op het uitroepteken probeer te klikken zodra ik het zie :P