Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Hoi

Voor de missie mooie plantepotjes moet ik het winkelcentrum bouwen. Die heb ik nog niet. En als ik die wil bouwen zegt ie dat ik de missie mooie plantepotjes moet volbrengen... maar dat gaat niet want daarvoor heb ik het winkelcentrum nodig :o
Hoi,

In 2016 waren hier meer klachten over. Het was een bug, die inmiddels al lang opgelost zou moeten zijn.
Als je het winkelcentrum wil bouwen, hoor je eigenlijk de missie "Winkelcentrum Zonsondergang" te krijgen. Pas bij het bouwen van een roltrap in deze winkel, zou de missie "Mooie plantenpotjes" moeten starten.

Als je op dit moment niet de laatste versie van het spel speelt, ligt daar misschien het probleem en zul je het spel moeten updaten. Anders vrees ik dat dezelfde bug van 4 jaar geleden er weer in is geslopen bij een van de laatste updates.
In dat geval kun je ofwel afwachten en hopen totdat de spelmakers dit ontdekken en een update uitbrengen.
Ofwel je neemt zelf contact op met de spelmakers Firemonkeys om het probleem aan te kaarten (wel Engelstalig):

https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/requests/new
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8