Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Eliine_94 » 09 apr 2017, 19:58 schreef:Ik snap nooit hoe mensen die hobby's binnen de tijd af krijgen. Ik heb meestal na 1 week pas de helft verzameld
Je bedoelt de hobby's die je daar kunt uitvoeren?
Die duren bij mij ook altijd een eeuwigheid. De meeste hobby's daar doe ik dan ook niet.
Als het zinvol zou zijn, zou het eigenlijk als een vereiste gesteld moeten worden. Dat is hier niet het geval, dus volgens mij kun je rustig aan deze Winkelcentrummissie beginnen.

De missie "Verbouwingen voor meerdere verdiepingen" zorgt er alleen voor dat je zelf meerdere verdiepingen kan bouwen (en als je het binnen de tijd afrond, roltrappen en liften ontgrendelt). Maar zonder dat, zul je in het Winkelcentrum gewoon gebruik kunnen maken van de verdiepingen en de roltrappen.
Ik heb 500.000. euro gespaard, en weet nu niet of ik het winkelcentrum of Deer Spring Falls wil kopen! Waar heb je meer aan, het winkelcentrum of Deer Spring Falls?
Is er iemand die bijde al heeft gebouwd en mij die zijn mening kan vertellen?

Ook vraag ik me af hoeveel die winkeltjes kosten? Is dit afhankelijk van je stadswaarde?
winkels zijn al gauw rond de 100.000 sim dollaar...
alleen het winkelcentrum ( gebouw) is afhankelijk van de stadswaarde.. de deer spring falls ook
de roltrap naar de 2de verdieping van het winkelcentrum is 15.000 sim dollaar dacht ik

en soms komt er een slaapkleding evenement.. met de catwalk hobby.. weet alleen niet wanneer
ANONIEME SIMS SPELER » 04 apr 2019, 17:54 schreef:Ik heb 500.000. euro gespaard, en weet nu niet of ik het winkelcentrum of Deer Spring Falls wil kopen! Waar heb je meer aan, het winkelcentrum of Deer Spring Falls?
Is er iemand die bijde al heeft gebouwd en mij die zijn mening kan vertellen?

Ook vraag ik me af hoeveel die winkeltjes kosten? Is dit afhankelijk van je stadswaarde?
viewtopic.php?f=48&t=1144" onclick="window.open(this.href);return false;
Via deze link vind je meer info over deer spring falls.

Verder komt er bij het winkelcentrum nog meer geld bij kijken voor de winkels en bij de deer spring falls niet zover ik kan herinneren.

Het winkelcentrum heeft catewalk hobby waarmee je winkels ontgrendeld die met geld kunt bouwen waar door je de bowlingbaan kunt bouwen. En voor een 2de verdiepingen is ook en tweede missie met nog meer winkels en hobby's
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8