Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

@Essie en Lauravnmk Die tijdsverschillen kunnen worden verklaard door het aantal sterren dat je voorwerp heeft. Het duurt 12 uren en 30 minuten bij een bank met 3 sterren en 15 uren en 30 minuten bij een bank met 1 ster. Ik heb het nu toegevoegd aan het eerste bericht. :)
Hoi allemaal,

Op het moment ben ik aangekomen bij de missie mooie plantenpotjes. Ik kan deze starten als ik het winkelcentrum gebouwd heb. Nu is er alleen een probleem en ik hoop dat iemand kan helpen. Ik kan het winkelcentrum alleen bouwen als ik deze missie heb voltooid... wat nu!? :shock:
Aan iedereen die problemen heeft met de missie mooie plantenpotjes omdat ze het winkelcentrum niet hebben gebouwd. Ik heb hiervoor een apart onderwerp gemaakt aangezien dit een recente nieuwe bug lijkt te zijn: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =27&t=1866" onclick="window.open(this.href);return false;

Graag daar hierover verder gaan zodat alles centraal blijft en er hopelijk snel meer duidelijkheid over komt.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8