Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ik heb de missie 'een dans om nooit te vergeten'gegaald, en daarna krijg je de kans om de hobby 'breakdancen' vrij te spelen. Daarvoor moet je dansen, volgens mij in de Latinovilla. Maar ik heb geen idee hoe ik daar kan komen, in het park staat geen auto meer en het huis staat niet op de kaart. Weet iemand misschien hoe dit moet? Ik heb nog maar 6 dagen...

Advertentie

flubflub » 21 jan 2016, 22:03 schreef:Ik heb de missie 'een dans om nooit te vergeten'gegaald, en daarna krijg je de kans om de hobby 'breakdancen' vrij te spelen. Daarvoor moet je dansen, volgens mij in de Latinovilla. Maar ik heb geen idee hoe ik daar kan komen, in het park staat geen auto meer en het huis staat niet op de kaart. Weet iemand misschien hoe dit moet? Ik heb nog maar 6 dagen...
Je moet dansen met de jukebox die je kunt kopen in de Dumpwinkel.
angeliq1969 » 24 jan 2016, 14:35 schreef:Hoe krijg ik een sim naar mijn park om naar de dansers te kijken? wat ik ook doe ik krijg het niet voor elkaar.
mijn sims kunnen wel de parken in andere steden bezoeken, maar daar zijn de dansers niet.
Je moet via de stadskaart naar het park, de simtracker openen (linksonder) en dan bij een willekeurige sim op het fluitje klikken, de Sim komt dan naar het park.

Afbeelding
marga » 15 feb 2016, 17:22 schreef:Ga naar het park en klik op het parkbankje daar staat dan opgewondenwachten
Maar krijg je de latino villa dan of hoeveel kost hij :?:
De latino villa moet je kopen voor 125 SP op een normale en 175 SP op een premium kavel
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16