Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Denisevl » 03 feb 2017, 21:00 schreef:Ik loop vast bij opdracht 8 als ik op de juke box klik en druk op aanmoedigen staat er boven die sim voetstappen alsof die er niet toe kan lopen hoe zou ik dit kunnen oplossen plz reageer A.S.A.P.
Alvast bedankt
Dat had ik ook, ben toen uit de villa gegaan en via park en rode auto weer naar binnen gegaan. Toen waren de 2 dansers op de dansvloer (hiervoor niet) en lukte het wel. Hoop dat dit helpt.

Advertentie

In de salsa huis staat een speciale stereo.
Klik met een sim erop. Dan staat er wacht op partner. Klik dan met de tweede sim erop.
De hobbie salsa kan je alleen met 2 sims tegelijk uitvoeren.
Help! Ik ben bezig met de missie 'een dans om nooit te vergeten'. Maar wanneer ik op de jukebox op 'aanmoedigen' klik, de taak die ik nu moet doen, verschijnt het tekentje dat mijn sim daar niet bij kan.

Wat te doen?? Hopelijk kan iemand mij helpen!

Groet, Iris
Irisn » 22 apr 2017, 10:21 schreef:Help! Ik ben bezig met de missie 'een dans om nooit te vergeten'. Maar wanneer ik op de jukebox op 'aanmoedigen' klik, de taak die ik nu moet doen, verschijnt het tekentje dat mijn sim daar niet bij kan.

Wat te doen?? Hopelijk kan iemand mij helpen!

Groet, Iris
Dit is een foutje in het spel. Er moeten 2 sims al aan het dansen zijn.
Ga terug naar het park en met de taxi nog eens naar het huis. Dan staan ze er wel.
Patries000 » 07 mei 2017, 00:51 schreef:Hoi,

Ik zit vast.. hoe kan ik sims salsa laten dansen? Lukt niet bij de stereo.
Wie kan mij verder helpen? :D
Je hebt eerst de winterslaap gehouden neem ik aan. Dan zou een Stereo installatie de optie salsa moeten tonen. Dus niet een mp3 speler.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16