Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Isjeeeeh » 28 mei 2017, 10:38 schreef:Vanaf welk level kan je deze missie doen?? Zit nu in level 9, moet het hoger zijn of hoe zit dat?? :?: :?: :?:
Als je level hoog genoeg is en andere eventuele dingen die je eerst moet doen. Verschijnen ze vanzelf in het park.
Hey,
Deze missie is beschikbaar vanaf level 9, nadat je de missie 'Oceaanzicht' heb voltooid.
Je kunt dan twee dansende Sims vinden in het park vlakbij het Denkende Sim-beeld.
Veel Succes!
SimKennee » 28 mei 2017, 15:55 schreef:Hey,
Deze missie is beschikbaar vanaf level 9, nadat je de missie 'Oceaanzicht' heb voltooid.
Je kunt dan twee dansende Sims vinden in het park vlakbij het Denkende Sim-beeld.
Veel Succes!
Die heb ik net voltooid, maar ik zie ze nog steeds niet bij dat beeld.
S_Fireman » 05 jun 2017, 22:47 schreef:Hallo
Ik ben bezig met deze missie en ik klik op de jubox en dan komt er een voet boven de sim. Weet iemand er raad mee. Bedankt
Dat is een bekent probleem dan kan je sim er niet bij komen vaak helpt om je sim weg te sturen en weer terug roepen
vicky89 » 04 aug 2017, 11:05 schreef:Hallo allemaal

Ik ben hier nieuw. En ik zit nu inde missie van dans om nooit te vergeten.
Mss een domme vraag maar hoe voltooi ik opdracht 2: Kijk naar het danspaar?.

Alvast bedankt
Hoi,

Voor mij is deze missie al lang geleden,dus weet het niet precies meer.
Denk dat je een Sim naar het danspaar moet sturen en dan op het stel klikken, waarschijnlijk krijg je dan de optie kijken.
Succes!
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16