Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

jeneverxxx schreef:Ik kan niet opgewonden wachten op een parkbankje... hoe kan of hoe moet dat? Dit is missie 19.
Afbeelding
Deze opdracht moet bij zo'n bruin parkbankje. Als je geen opdracht ziet staan van 8 uren en 30 minuten, dan kan je het nog eens proberen met een volwassen Sim. Bij andere leeftijdsgroepen staan niet altijd dezelfde opties.

@Jana
Dat heb ik eerlijk gezegd nog niet geprobeerd. Anders zou je een tweede jukebox kunnen proberen?
@ gldrn28
Voor die opdracht moet je niet op het danspaar klikken, maar op een andere Sim. Als je de optie nog steeds niet ziet staan, probeer dan eens hetzelfde met twee volwassen Sims.

@Jana
Ah, dat is jammer. Dat vond ik ook al lastig bij het tovenaarspodium. Die hobby's duren al lang genoeg en als je dan ook maar één Sim kan inzetten voor de hobby dan duurt het al helemaal lang.
Ik kom niet verder. Ik heb mijn 2sims (een stelletje verloofd en alles) laten kletsen duurde 10 uur ofz inderdaad. En alsnog staat er laat 2 sims met elkaar kletsen..heb ng maar een paar dagen voordat de missietijd is verlopen.. Kan iemand me helpen pfff :( bedankt alvast
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16