Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Een vraagje:

Ik heb een nieuwe hobby erbij gekregen. De Vliegende Bezemsteel Hobby.
Maar 't wordt me nog niet helemaal duidelijk hoe ik die hobby kan gaan uitvoeren. Hoe start ik daarmee? :)

Advertentie

Bij de toverspullenwinkel kan je een kast kopen met een vliegende bezem. Als je op de kast klikt dan krijg je twee opties om de hobby uit te oefenen. Je Sim zal dan een bezem uit de kast pakken en naar buiten lopen om te vliegen.
Nefje schreef:Bij de toverspullenwinkel kan je een kast kopen met een vliegende bezem. Als je op de kast klikt dan krijg je twee opties om de hobby uit te oefenen. Je Sim zal dan een bezem uit de kast pakken en naar buiten lopen om te vliegen.

Oke dan, thanks! :D Morgen maar eens uitproberen dan ;)
@ liefkleinkonijntje
Helaas is er geen andere mogelijkheid om de draken vrij te spelen. Je zal de missie dus op tijd moeten halen (door eventueel LP uit te geven om opdrachten te versnellen) als je draken in je spel wilt.
@corina1902 Volgens mij was er een schilderij van een kat, maar eerlijk gezegd verwezen al die aanwijzingen naar elkaar. Het juiste antwoord is om de deur te ontgrendelen is: willekeurig herordenen.