Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Hai hai, ik heb de missie met succes doorlopen en de draken vrijgespeeld......echter, ik heb nog geen dierenwinkel. Blijft de optie om draken te kopen bestaan of heb ik de missie nu voor niets gespeeld?

Btw. kan iemand mij toevoegen als buren? Ik zoek nog iemand met een veiling podium en de tijd begint krap te worden :-)
via FB (John de Beijer) alvast bedankt.
@Witchcraft
Ik denk dat de draakjes beschikbaar zullen zijn als je de huisdierenwinkel hebt gebouwd. Het zou wel raar zijn als je geen draakjes krijgt omdat je de huisdierenwinkel pas bouwt na het voltooien van de spreukenboek missie.

Ik had trouwens al de huisdierenwinkel eerder gebouwd, dus ik weet niet 100% zeker of je inderdaad draakjes zal kunnen aanschaffen als je de winkel bouwt nadat je de missie hebt voltooid. Maar momenteel is er geen andere manier om draken aan te schaffen dus je zal eerst de huisdierenwinkel moeten bouwen om dat uit te vinden.
Met beide opties verdien je voortgang. Met de lange optie zal je Sim sneller naar het volgende niveau gaan (ik weet niet zeker of dat ook relatief zo is, meestal gaat de voortgang van een hobby sneller als je kortere opties heel vaak herhaalt) en bij de kortere optie duurt het minder lang voordat je een toverspreuk leert (deze hoeft niet altijd nieuw te zijn, de kans op een nieuwe is bij beide opties even groot). Ik doe meestal dan ook de kortere opties, tenzij mijn Sim het volgende niveau nog moet behalen.
Hoi Hoi,

Nou lees ik hier net over de draakjes.
Ik heb enige tijd geleden ook al deze missie succesvol en binnen de tijd gehaald, dus woehoe draakjes!
Nou had ik de dierenwinkel nog niet, deze heb ik net pas gebouwd. (2 dagen geleden)
En ja helaas..Dus geen draakjes! Dus sorry Witchcraft, maar het lijkt erop dat je al in het bezit moest zijn van :cry:
Mocht het nou zo zijn dat jij toevallig wel de draakjes krijgt na dat je de winkel gebouwd heb, dan hoor ik het graag, dan kan ik misschien wat aanschrijven :roll:
Wel jammer van de draakjes als je nog geen dierenwinkel had. Misschien kunnen jullie contact opnemen met de EA Helpdesk of Firemonkeys aangezien het natuurlijk wel erg zuur is als jullie wel de missie op tijd hebben gehaald maar geen draakjes hebben gekregen.

@simsfan
Ik zie 'm in dit topic erbij staan of bedoel je misschien wat anders? Zulke vragen kan je overigens beter in dit topic plaatsen: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=284