Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Nefje » 11 feb 2015, 23:02 schreef:Bij de toverspullenwinkel kan je een kast kopen met een vliegende bezem. Als je op de kast klikt dan krijg je twee opties om de hobby uit te oefenen. Je Sim zal dan een bezem uit de kast pakken en naar buiten lopen om te vliegen.
Mijn Sim kan de bezem pakken maar dan krijg ik voetjes te zien dat het niet lukt. Ik heb de kast gedraaid, vrij gezet, buiten gezet, niets lukt.

Advertentie

Ik ben nog even wat verder gaan zoeken. Het blijkt toch een bug te zijn waar al eerder over geklaagd is (maar kennelijk nog steeds niet is opgelost).

De enige mogelijke oplossing die ik gezien heb, om de kast te verplaatsen naar een perceel zonder verharde weg. Maar die moet je dan wel hebben, want zo te zien hebben huizen doorgaans een verharde weg er langs lopen.

Als je toevallig het privé eiland hebt, zou je het daar eens kunnen proberen. Ik heb wel gelezen dat het zogenaamde "tovenaarshuis sjabloon" een onverharde weg zou hebben, maar die bezit ik zelf niet dus kan het niet controleren.