Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Kan iemand mij helpen? Ik ben bijna klaar met de missie piraat en zijn eeuwenoude godin, alleen ik kan niet meer verder met het spel. Ik moet nu op de godin klikken op het openbare strand op het eiland. Alleen ik heb het openbare strand nog niet want die kan ik pas bouwen als ik de missie levensdromen en nalatenschap heb afgerond. Weet iemand wat ik nu moet doen? Opdracht overslaan is helaas niet mogelijk. Help!
28. Tik op de eeuwenoude godin op het mysterieuze eiland.
Deze opdracht is niet op het openbare strand, maar vlakbij het openbare strand. Je hoeft dus niet het openbare strand gebouwd te hebben.

Ik geloof dat het het eiland links van het openbare strand is. Als je het echt niet kan vinden, dan zal ik vanavond wel even een screen maken.
ik kan nummer 21 niet doen, want ik kan alleen een vriend of vriendin bellen (4 min) of maatje bellen (9 uur) en ik heb de eerste al geprobeerd maar die doet he niet, welke moet ik hebben want een andere zie ik niet en ook geen van 15 uur zoals er staat

help me xx
24. Los het tweede raadsel op. Ga naar het sneeuwpark en steek de open haard aan. Je zal nu een melding krijgen dat je halverwege het oplossen van dit raadsel bent. Ga nu naar het zwemcentrum. Bij de fontein met de olifant ligt een cadeau, klik erop en kies de interactie aanwijzing openen (12 seconden). Het antwoord op de tweede raadsel zal je dan te zien krijgen. Ga nu terug naar de stallen en vertel de piraat het juiste antwoord (12 uren).

Kan deze taak ook zonder het sneeuwpark?
Want ik heb het sneeuwpark nog niet en anders moet ik heel lang sparen. :|
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10