Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
pieter28 » 26 jan 2016, 18:26 schreef:Moet ik voor opdracht 24. het sneeuwpark al hebben gebouwd? of is dat niet verplicht en kan ik ook gewoon een open haard in een huis gebruiken want ik heb het sneeuwpark nog niet en ga het anders niet redden met de tijd..
Nee, je kunt ook meteen naar de piraat bij de stallen gaan en het antwoord geven, het antwoord is 'is het admin'.

Advertentie

frankberg60 » 26 jan 2016, 22:11 schreef:
pieter28 » 26 jan 2016, 18:26 schreef:Moet ik voor opdracht 24. het sneeuwpark al hebben gebouwd? of is dat niet verplicht en kan ik ook gewoon een open haard in een huis gebruiken want ik heb het sneeuwpark nog niet en ga het anders niet redden met de tijd..
Nee, je kunt ook meteen naar de piraat bij de stallen gaan en het antwoord geven, het antwoord is 'is het admin'.
dankje had het zelf ook gevonden was alvast vooruit aan het kijken
Ilvy673 » 05 apr 2016, 15:44 schreef:Wat kan je doen met het piratenschip?
Ik heb net een vracht meegegeven en een smaragd gekregen. Maar wat kan ik ermee?
Als je ze alledrie vol hebt , moet je op dat schat kistje tikken , om te ruilen voor een edelsteen
Afbeelding

Je hebt die stenen nodig om het beeld naast het piratenschip te kunnen bouwen
Afbeelding
Hoi Nefje,

Ik ben nu met deze missie bezig en nummer 21 Laat een tienersim met een vriend of vriendin over piraten praten (15 uren), duurt bij mij nu 9 uur en 30 minuten. Dit hoeft overigens niet met een andere tienersim! Dit gewoon even ter info :D
Ik ben nu bezig met de missie e piraat en zijn godin en ik moet nu een powerpuntpresentatie houden, maar ik kan nergens een schoolbord vinden carriere winkel ofzo, ik zie daar alleen een krijtbord staan maar daar kan ik niks mee doen, en ik zie alleen in de winkel een schoolbord staan maar daar kan ik alleen les geven op oefenen, kan iemand mij helpen?
Dema2003xx » 29 mei 2016, 16:41 schreef:Ik ben nu bezig met de missie e piraat en zijn godin en ik moet nu een powerpuntpresentatie houden, maar ik kan nergens een schoolbord vinden carriere winkel ofzo, ik zie daar alleen een krijtbord staan maar daar kan ik niks mee doen, en ik zie alleen in de winkel een schoolbord staan maar daar kan ik alleen les geven op oefenen, kan iemand mij helpen?
Er staat een schoolbord in het buurtcentrum en met een volwassene lukt dat als het goed is wel
Pffft, moht deze missie binnen 4 dagen zien te voltooien in plaats van in 7. Dat is bijna een halvering!
Gelukkig zijn de missie-onderdelen er ook naar herschreven. Hou je vast, er zijn veranderingen...

4. Laat een tiener een zeelied op de piano spelen (8 minuten - 5 minuten en 36 seconden)
7. Maak een espresso (30 seconden - 20 seconden)
8. Protesteer op het podium (30 minuten - 4 minuten)
9. Powerpuntpresentatie. Laat een van je Sims een presentatie op het schoolbord geven (4 uren - 4 uren en 20 minuten)
10. Laat een tiener de piraat bekijken (15 minuten - 2 minuten)
12. Praat (opnieuw) met de piraat (8 uren - 2 minuten)
13. Laat een tiener een toespraak houden op het podium (6 uren - 4 minuten)
17. Naar logboek vragen. Laat je tienerSim de piraat naar het logboek vragen (1 dag - 3 minuten)
19. Los het eerste raadsel op > Antwoord geven duurt 8 uren, stond er niet bij
20. Grappen maken met de piraat (45 minuten - 12 seconden)
21. Laat een tienersim met een vriend of vriendin over piraten praten (15 uren - 9 uren en 30 minuten)
23. Zeg de piraat gedag met een tienerSim (5 minuten - 1 minuut)
25. Laat een tiener met de piraat dansen (30 minuten - 2 minuten)
26. Vraag de piraat waarom hij van streek is (3 minuten - 1 minuut)
27. Overtuig de piraat interactie: "Blijf alsjeblieft!" (10 uren en 30 minuten - 4 minuten)
30. Afscheid nemen (11 uren - 2 minuten)
Laatst gewijzigd door Mydwryl op 29 jul 2016, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10