Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
:D
Nefje » 08 jul 2015, 16:38 schreef:@ Sasjeb
Heb je met een volwassen Sim geklikt op het schoolbord bij het buurtcentrum?
hoi, ik had op alle boren geklikt met verschillende Sims maar niet op het bord bij het buurtcentrum eindelijk verder. Blij dat ik ff gezocht heb. Super bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Advertentie

@Sasjeb Fijn dat het is gelukt :)

@Lander1998 Je hoeft niet het sneeuwpark gebouwd te hebben voor deze missie. In de walkthrough staat het antwoord op het raadsel in een spoiler (voor de mensen die het raadsel zelf willen oplossen).
Het juiste antwoord is “Is het ‘admin’?
Het is eigenlijk de bedoeling om hints te gaan zoeken in het sneeuwpark, maar dit is geen vereiste. Je kan ook het juiste antwoord geven zonder dat je het sneeuwpark hebt gebouwd of bezocht.
ik heb de piraat en zijn godin binnen de tijd opgelost (met heleboel lifepoints) maar de beloning is wel heel karig: 1 kapsel, 1 outfit.
overigens dank voor tip dat opdrachten misschien ook bij buren uit te voeren zijn, ging nu veel tijd verloren aan bouwen community center.
@liesje Bedoel je het zwemcentrum? Je hoeft in ieder geval niet alle aanwijzingen te bekijken, je kan ook meteen de juiste antwoorden geven. Ik heb die in een spoiler gezet voor het geval mensen het raadsel zelf willen oplossen. Hoe dan ook, het antwoord op het tweede raadsel is: “Is het ‘admin’?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10