Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

HUUUUUUULP :oops: :oops:
Jah sorry voor dit intro maar ik heb dus nog maar 2 dagen over voor de missie ; de piraat en zijn godin, en ik heb het sneeuwpark nog niet, als ik het wil bouwen ( om het 2 de antwoord te krijgen) dan duurt dat 2 dagen en 12 uur :shock: dus dan kan ik "de piratenset" niet meer krijgen,hierbij vraag ik jullie, weet iemand het antwoord van het tweede raadsel?het is trouwens meerkeuze, hierbij de mogelijkheden( letterlijk overgetypt van de Sims :idea: ). a) volgens mij is het "qwerty" b) het is vast "123456" c)is het "wachtwoord" d) is het "admin" ?
Bedankt voor de hulp (p.s. Wil je erbij zeggen als je niet zeker bent) Reageer aub als je het je nog herinnert, je maakt er iemand gellukig mee :D
Ik heb het eerste bericht nu aangepast om het tweede raadsel wat duidelijker te maken. Normaal gesproken zou je het raadsel zelf moeten oplossen en daarvoor heb je het sneeuwpark nodig. Echter is het antwoord voor iedereen hetzelfde (Het juiste antwoord is: “Is het ‘admin’?), en je hoeft niet eerst alle aanwijzingen te bekijken voordat je het antwoord geeft. Je kan dus meteen het antwoord gaan geven.
Ik kan deze missie dus helaas helemaal niet afmaken. Als ik de laatste opdracht wil voltooien crasht de game. Ergens zit daar een technische fout. Ik heb een ticket ingezonden naar FireMonkys, maar die zullen dat vast niet binnen 24 uur opgelost hebben. Had graag de kapsels gehad en heb ook een paar opdrachten met LPs voltooit. Zul je dan net zien dat er dan een bug in zit. Is er een kapsel voor een volwassen man? Zo ja heeft iemand een screenshot ?
Kristinakuku » 01 okt 2017, 16:23 schreef:Hoi, ik zit vast mij een opdracht “zoek de piraat in de stad” op elk forum staat er dat ik moet gaan kijken ik het park maar ik vind hem niet in het park is hij dus niet, weet iemand waar de piraat is?? Dankje ;)
Ga even al je openbare plekken af hij zal wel ergens staan.
Het is voor mij al een tijdje geleden deze missie
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10