Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
In dit topic kan je een walkthrough vinden over hoe je de Vuurringen missie kan volbrengen. Nadat je de uitdaging hebt geaccepteerd zal de missie starten. Je hebt 5 dagen en 11 uren de tijd om alle kapsels te ontgrendelen (je speelt ze per stuk vrij).

Beloningen
- Volbreng deze missie om de optie te ontgrendelen waarmee je Sims lang haar kunnen krijgen.

Afbeelding

Afbeelding

De Sims FreePlay Vuurringen walkthrough
1. Met een Sim praten (aardig doen, 1 minuut).
2. Langharige Sims op TV spotten (5 minuten).
3. De beroemde langharige Sims een e-mail sturen (2 minuten).

Afbeelding
4. Een modestudio kopen in de dumpwinkel.
5. 1 kledingstuk ontwerpen (mode ontwerpen, 10 minuten).

Afbeelding
6. Een complete outfit maken (drie verschillende kledingstukken ontwerpen). Je zal niet elke keer als je Sims kleding ontwerpen een nieuw kledingstuk vinden. Daarom kan je het beste deze interactie vaak herhalen op de kortst mogelijke tijd (10 minuten) om dit doel sneller te halen.

Afbeelding
7. Alle vier outfits ontwerpen (alle kledingstukken ontwerpen). Als je alle kledingstukken hebt verzameld, dan speel je één kapsel vrij. Vervolgens kan je telkens weer een nieuwe collectie starten om de andere kapsels vrij te spelen.

Afbeelding
Omdat je niet elke keer een nieuw kledingstuk vindt is het handig om meerdere Sims in te zetten. Zeker als je nog maar één kledingstuk moet uit de collectie kan dit erg lang duren (ik had bijvoorbeeld meer dan 20 keer achter elkaar geen nieuw kledingstuk gevonden).

Advertentie

Ik moet nu alle 4 outfits ontwerpen maar heb nu bijna 9 sims die aan het ontwerpen zijn 3 dagen lang 200 keer al op 10 min ontwerpen maar het lukt me altijd niet wie kan me helpen stuur me anders een mail naar anubis-fan@hotmail.nl met goede uit leg