Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
@ linda123
Om de Sous-beoordeling missie te kunnen starten moet je minstens niveau 16 hebben bereikt en alle wachtende missies hebben volbracht. Misschien is er nog een andere missie hiervoor dat je ook nog moet volbrengen?

Advertentie

linda123 schreef:Ik zie in mijn overzicht dat dit een wachtende missie is, maar hoe kan ik hem starten? Ik kan namelijk het restaurant nu niet bouwen, omdat deze missie gestart moet worden. Kan iemand mij helpen?? :)
Volgens mij kun je niet kiezen, komt vanzelf aan de beurt. Zorg maar dat je ondertussen veel geld en veel sims hebt,
Hoe lang duurt het repareren van het restaurant in totaal. Naar mijn idee gaat dat dagen of weken duren. Zelfs als ik al mijn sims inzet. En dan moet ik ook nog geld verdienen om vanlles te kunnen repareren. En nieuwe missies volbrengen. Ik besteed er nu al (te) veel tijd aan, dit vind ik niet meer leuk.....
Er gaat inderdaad behoorlijk tijd inzitten en dan is er ook nog een verdieping met nog meer klusjes. Hoeveel exact weet ik niet, maar je bent zeker lang bezig zelfs als je 10 Sims gebruikt.

Ik vond het zelf wat te veel worden dus ik heb het restaurant niet meer afgebouwd.
Oke, ik ben nu ook met deze missie bezig.. al rond de 80%
Ben er wel later aan begonnen, maar goed.. Ik dacht best lekker te gaan, maaarrrr:
Nu krijg ik ineens de opdracht om een Peuter Sim een moddertaart te laten maken, terwijl die Sim al is opgegroeid tot Jonge Sim. Dus dat betekent vast dat ik de missie niet meer kan afmaken of wel?

Ik heb namelijk niet de behoefte om €4,50 te 'investeren' om een nieuwe Sim te kopen.. Tenzij het veel later in het spel wel nodig schijnt te zijn om meerdere kinder Sims te hebben..

HELP?!
Als de opdracht niet over te slaan is met LP dan wordt dat inderdaad lastig. Om deze reden laat ik ook mijn peuter, jonge Sim en tiener niet opgroeien (of ik zorg dat ik er minstens 1 van elke levensfase heb). Op deze manier heb ik mocht het ooit eens nodig zijn voor een missie altijd wel de juiste Sim.

Maar als je peuter net is opgegroeid dan zit er weinig anders op dan snel een peuter te kopen of een nieuwe baby te maken en die te laten opgroeien. Ik vrees alleen dat je misschien niet meer genoeg tijd hebt voor de laatste optie (als je intussen niet al klaar bent met de missie). Daar is helaas weinig aan te doen behalve dus in het vervolg de strategie toepassen om voor de zekerheid van elke levensfase minstens 1 Sim te houden.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10