Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

molletje83 schreef:Hoeveel een gebouw kost ligt een beetje aan hoeveel gebouwen je al hebt gebouwd door erop te tikken zie je wat het kost

Maar meer als 350.000 word het niet maar dan moet je nog wel de binnenkant bouwen en dat verschilt ook weer door wat je allemaal al hebt
Als ik voor de zeurpiet een quiche miet maken, zegt ie dat ik minstens kookniveau 4 nodig heb, maar als ik mijn sim laat koken (dus niet bakken), word eerst de balk gevult, dus ben ik bijna bij kookniveau 4, maar als ik dan nog een keer kook, is de balk weer leeg. Dit gebeurt nu al 3 keer achter elkaar. Wat moet ik doen? Help?!
Kiky2 schreef:Als ik voor de zeurpiet een quiche miet maken, zegt ie dat ik minstens kookniveau 4 nodig heb, maar als ik mijn sim laat koken (dus niet bakken), word eerst de balk gevult, dus ben ik bijna bij kookniveau 4, maar als ik dan nog een keer kook, is de balk weer leeg. Dit gebeurt nu al 3 keer achter elkaar. Wat moet ik doen? Help?!
Bij mij was dat ook!
Moet een moddertaart laten maken door een peuter, probleem is: ik heb geen peuter. Je kunt de opdracht niet overslaan met LP's toch? Heb nog maar 15 uur op de teller en dus geen peuter en het is dan ook onmogelijk om te voltooien. Betekent dit dan ook dat ik het restaurant niet af kan bouwen en er dus ook geen gebruik van kan maken?
denise84 schreef:Moet een moddertaart laten maken door een peuter, probleem is: ik heb geen peuter. Je kunt de opdracht niet overslaan met LP's toch? Heb nog maar 15 uur op de teller en dus geen peuter en het is dan ook onmogelijk om te voltooien. Betekent dit dan ook dat ik het restaurant niet af kan bouwen en er dus ook geen gebruik van kan maken?

Als je de missie niet op tijd voltooid dan krijg je geen beloning. Maar je kan wel de missie afmaken.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10