Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

marjoleindemie » 29 jun 2015, 18:05 schreef:Ik heb geen peuter... Kan ik de missie dan niet afmaken?
Tot dat je een peuter heb kan je de missie niet afmaken(de missie hoeft niet af binnen de tijd alleen krijg je dan geen bonus) of je moet de taak over kunnen slaan met 5 lp's (Dit is niet altijd mogelijk).
Ik doe de missie nu opnieuw en ik heb gemerkt dat ze de opdracht hebben aangepast van "peuter" naar "een Sim". Je hoeft nu niet meer per se een peuter te hebben voor deze missie. Volwassenen kunnen nu ook een moddertaart maken in een tuinperk. Zeker een verbetering dus. :)
Hallo,

Aan het begin van deze walkthrough staat dat als je alles gebouwd hebt het je maar 350.000 kost om het restaurant te bouwen. Bij mij kost het 700.000 en de rest wat ik nog moet bouwen, zoals de camping en het winkelcentrum kost bij mij ook 700.000. Moet ik die dan eerst bouwen voor ik het restaurant kan bouwen? Dan duurt het wel erg lang en haal ik de missie niet op tijd.. Ach ja, niks aan te doen zeker? :cry:
Er zijn ondertussen het een en andere aan update's geweest waardoor er dingen zijn die je nu al kan bouwen voor het restaurant die er toen nog niet bestonden de kosten van gebouwen heeft met je stadswaarde te maken.
als de missie van het restaurant al is gestart zou ik die eerst bouwen. De camping en winkelcentrum start pas na bouw.
Hallo

Ik ben nu bij de sous beoordeling ik heb nog 3 dagen het te voltooien terwijl ik veel te weinig sim dollaars heb en geen nieuwe mag kopen. Deze missie red ik niet
gaat de sims freeplay dan gewoon met hetgene wat ik al heb verder?
En krijg ik alsnog missies?

Chantalle
Dit is een hoofdmissie, de volgende missie start dus pas weer als je deze hebt afgerond. Het maakt daarbij niet uit of je 'm binnen 7 dagen haalt of er bijvoorbeeld 7 weken over doet. Hier kan je de volgorde van de hoofdmissies vinden: http://www.pinguintech.nl/forum//viewto ... =207#p1293
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10