Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
@ Vief90
Fijn dat je het gevonden hebt. Ook handig voor andere mensen met hetzelfde probleem dat ze nu weten dat ze bij een normaal huis moeten kijken en niet alleen bij een woonboot.

@ laurawijnands
Probeer eens naar een andere kavel te gaan of het spel af te sluiten en opnieuw te starten. Misschien duikt ie dan weer op.

Advertentie

Ik zit nog bij 'kostwinner'. Moet een dutje op een bank nemen maar dit lukt niet....
Heb verschillende sims dit laten doen en verschillende banken...
Wat zou dit kunnen zijn?? Want nu kan ik niet verder, kan het ook niet met levensstijl punten volbrengen.

Iemand enig idee????
x.bella.x schreef:Ik zit nog bij 'kostwinner'. Moet een dutje op een bank nemen maar dit lukt niet....
Heb verschillende sims dit laten doen en verschillende banken...
Wat zou dit kunnen zijn?? Want nu kan ik niet verder, kan het ook niet met levensstijl punten volbrengen.

Iemand enig idee????
bij de walkthrough van die missie staat het antwoord op je vraag.
Ik heb alles al geprobeerd, maar kan de zeurpiet nergens meer vinden om de moddertaart aan te geven. Heb alle kavels gehad, het spel afgesloten. Helaas nu de opdracht ook niet binnen de tijd kunnen halen. Iemand nog tips waar ik de zeurpiet kan vinden?
Ik had al eerder gevraagd wat ik moest doen, omdat bij mij juryleden bellen op alle 3 de telefoons (1-2 en 3 sterren) 8 uur duurt terwijl bij mijn zusje het 4 minuten duurt en dat staat hier ook. Ik heb nu gewoon 3 keer 8 uur gewacht maar bij mij duurt bestelling van zeurpiet opnemen ook al 9,5 uur i.p.v 8 uur. Het wordt voor mij nu steeds moeilijker om hem binnen de tijd te halen. Hoe kan het dat bij mij alles langer duurt?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10