Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Tommy1990 » 15 sep 2016, 22:54 schreef:Hallo mede sims spelers ik heb nu al aantal dagen een missie open staan van. "MOOI PLANTENPOTJES" er ik moet dan naar de 2de verdieping gaan van het winkelcentrum maar ik heb nog geen winkelcentrum wand er staat dat ik eerst de missie mooi plantenpotjes moet afronde voor ik die kan bouwen


IK HEB HET ZELFDE!!

Advertentie

Aan iedereen die problemen heeft met de missie mooie plantenpotjes omdat ze het winkelcentrum niet hebben gebouwd. Ik heb hiervoor een apart onderwerp gemaakt aangezien dit een recente nieuwe bug lijkt te zijn: http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... =27&t=1866" onclick="window.open(this.href);return false;

Graag daar hierover verder gaan zodat alles centraal blijft en er hopelijk snel meer duidelijkheid over komt.
Brendaxxx » 15 dec 2014, 10:49 schreef:Hooiiiiii

Ik heb sims free play verwijdert en toen weer opnieuw gedownload. En ik heb de eerste missie er hangt liefde in de lucht. En ik moest een dutje doen, ik probeerde op de bank, bed. Alles maar ik weet niet waar ik moet doen.

Help

Groetjes
Probeer op een bank even de ogen te sluiten, dit werkte bij mij wel. Als je de missie goed doorleest zie je het er volgens mij ook in staan ;)
Hi Nath!
Echt een walktrough is het niet, maar is er wel een topic over de Simstad-markt. Ze komen bijzonder veel voorbij.

Eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren of er een tutorial aan vooraf ging anderhalve maand terug. Misschien dat iemand anders dat nog weet?
@Mydwryl Ja, er ging inderdaad een korte tutorial vooraf aan de Simstad-markt. Ik zal kijken of ik daar nog wat over kan schrijven. Voor de rest komt het voornamelijk neer op verzamelen, verzamelen en nog eens verzamelen. Ik denk dat het topic wat je noemt daar wel voldoende tips voor geeft.

@Thiismii Als ik de makers van het spel goed heb begrepen komt er dit jaar geen kerstevenement. De huidige update (met de magische kleine wereld) is al de 'holiday update'. Ze wilden het dit jaar anders aanpakken.
Haii haii

Kan iemand me helpen ik heb net de missie: ( verbouwingen voor meerdere verdiepingen) volbracht, Alleen weet ik nu niet hoe je een 2e verdieping moet maken/toevoegen. ik heb net wel geprobeerd een trap neer te zetten maar dan blijft het gebied rood. Gr.. Romy
romy-040 » 23 apr 2017, 20:00 schreef:Haii haii

Kan iemand me helpen ik heb net de missie: ( verbouwingen voor meerdere verdiepingen) volbracht, Alleen weet ik nu niet hoe je een 2e verdieping moet maken/toevoegen. ik heb net wel geprobeerd een trap neer te zetten maar dan blijft het gebied rood. Gr.. Romy
voor je een trap kan plaatsen moet je eerst een etage hebben. Het plaatje laat dit wel vrij duidelijk zien. Heb je dit gedaan dan zal je op de manier waarop je voor de begane grond kamers maakt dit ook op de etage moeten doen. Als je op een telefoon speelt kan het menu iets afwijken.
Afbeelding
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18