Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Nefje schreef:@ Støj!
Misschien heb je last van een bug? Bij mij staat de optie borststoot erbij als twee Sims beste vrienden zijn. Zijn ze trouwens allebei volwassen? Soms willen bepaalde opties nog wel eens ontbreken bij andere leeftijdsgroepen.

En ik denk eigenlijk dat het zo hoort met het cadeau. Vaak ontgrendel je iets en krijg je niet het eerste exemplaar gratis. Ik denk dat je het strandhuis dan ook hebt ontgrendeld en het niet de bedoeling was dat je het eerste huis gratis krijgt. Hoewel ik het wel kan begrijpen dat het verwarrend is als ze zeggen dat iedereen een cadeau krijgt.
Ik heb het spel,opnieuw opgestart en nu kon ik wel een borst stoot doen. Vaag maar ja zal de bug wel geweest zijn.
Raar inderdaad van het huis. Hoop dat ze daar nog iets aan gaan doen. Was er helemaal blij. COOl huis.
Wel fijn dat jij snel reageerde en ga zo door.

Advertentie

Iemand die hier misschien een oplossing voor weet?

Ik doe de missie met de dansers en moet nu via de jukebox hun aanmoedigen. Alleen als ik op aanmoedigen klik zegt de sim dat hij er niet bij kan (blauwe voetjes in een wolkje) ik heb de sims aan en uit gedaan en andere sims er naartoe gestuurd maar ze zeggen het allemaal
Hallo Nefje

Is er ook Walktrough voor ' een dans om nooit te vergeten '
Want die missie is nieuw ik doe hem al een beetje maar is er ook een walktrough
Ik denk het niet maar kunt u hem zo snel mogelijk vandaag opzetten :)
@simsfan
Er is alleen een walkthrough van een missie uit 2013: http://www.pinguintech.nl/forum//viewto ... f=27&t=273
Ik denk dat dat een speciaal Halloweenevenement was.

Het spookhuis kan je bouwen als je een nieuw huis bouwt. Volgens mij krijg je niet het eerste huis gratis, maar heb je alleen de mogelijkheid ontgrendeld om het spookhuis te plaatsen. Dat is één van de door de makers compleet ingerichte huizen die je kan plaatsen.
Afbeelding
Als je op een lege kavel klikt dan zie je welke woningen je daar kan bouwen. Sommige woningen kunnen alleen geplaatst worden op de grote kavels, dus als je zeker weet dat je een bepaalde woning hebt vrijgespeeld dan moet je eens proberen bij de grote kavels vlakbij het stand.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18