Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Heeey! Ik vind dit account echt de beste en de handigste op heel Google, maar het enige jammere is dat voor sommige missie's nog geen walk-trougt is ontstaan. Ik ben nu bij de Sous-missie, en daarna komt de missie een buitenaardscocept en de missie voor meerdere verdiepingen. Meestal kijk ik hier of ik veel geld nodig heb voor eerst volgende missie('s), maar voor beide is nog geen walk-trougt gemaakt. Gaan jullie dit nog doen, of niet? Voor de rest is dit echt een top site! Niks aan verranderen! :)
dessiebessie » 29 jun 2015, 18:35 schreef:Ik heb de missie buitenaards concept: weermachines voltooit maar ik kan nergens de weermachine vinden maar een van mijn buren heeft hem wel kan iemand alsjeblieft even zeggen waar ik hem kan vinden


Groetjes dessiebessie
Die kan je, als je de Missie hebt voltooid gewoon in de woonwinkel vinden. Waarschijnlijk bij elektronica, ik zou het even checken :)
@Ranibeestje Bedankt, ik vind het altijd leuk om te lezen dat mensen wat aan de walkthroughs hebben. :)

Toen ik in 2013 begon met het schrijven van walkthroughs had ik niet verwacht dat veel mensen dat misschien handig zouden vinden. Daardoor waren er geen walkthroughs van de eerste missies (de volgorde is inmiddels veranderd). In mei ben ik helemaal opnieuw begonnen met een tweede spel en het maken en updaten van de eerste walkthroughs. Ik ben zeker van plan om daarmee nog verder te gaan, maar momenteel heb ik even een pauze ingelast omdat het wat te druk werd om naast het runnen van een complete fansite nog 2 games tegelijk te spelen en daarvan walkthroughs te maken. Wanneer ik precies weer verder ga weet ik nog niet. Ik ben nu bij de In ’t clubhuis missie, dus het zal nog wel even duren voordat de laatste drie walkthroughs zijn geschreven.
Nefje » 01 jul 2015, 20:47 schreef:@Ranibeestje Bedankt, ik vind het altijd leuk om te lezen dat mensen wat aan de walkthroughs hebben. :)

Toen ik in 2013 begon met het schrijven van walkthroughs had ik niet verwacht dat veel mensen dat misschien handig zouden vinden. Daardoor waren er geen walkthroughs van de eerste missies (de volgorde is inmiddels veranderd). In mei ben ik helemaal opnieuw begonnen met een tweede spel en het maken en updaten van de eerste walkthroughs. Ik ben zeker van plan om daarmee nog verder te gaan, maar momenteel heb ik even een pauze ingelast omdat het wat te druk werd om naast het runnen van een complete fansite nog 2 games tegelijk te spelen en daarvan walkthroughs te maken. Wanneer ik precies weer verder ga weet ik nog niet. Ik ben nu bij de In ’t clubhuis missie, dus het zal nog wel even duren voordat de laatste drie walkthroughs zijn geschreven.
Het is erg aardig van je dat je zo je best doet! Ik ben nu bij de Missie buitenaardscocept en ik vond het grappig om daar ook een walktrough van te maken :) voor mijn zusje, zodat ze weet hoeveel tijd ze voor dingen heeft ;) als je wil kan ik hem hier plakken als ik klaar ben :)
Nefje » 02 jul 2015, 16:08 schreef:Dat zou leuk zijn als je dat wilt doen. Je kan daar een apart topic voor maken. Ik zal 'm dan bij het overzicht zetten met jouw naam erbij zodat andere mensen 'm makkelijker kunnen vinden. :)
Ik heb hem gemaakt, ik hoop dar je hem goed vind ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18