Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

@mee
Nee, die is er inderdaad nog niet. Ik ben laatst met een tweede account opnieuw begonnen en ben nu bezig met de eerste missies. Ik heb Geld groeit aan bomen, Er hangt liefde in de lucht en Baby's geen bezwaar toegevoegd maar het duurt nog wel een tijdje voordat ik bij de zwemmissie ben.
Jana » 21 maart 2015, 07:53 schreef:Beste simspeler,

Volgens mij kan Nefje daar niet echt iets aan doen. Nefje is namelijk niet de maker van het spel, maar mss kan hij een suggestie doen bij de makers? Maar dat weet ik niet.
Ooh oke dankjewel Jana
Nefje » 21 maart 2015, 14:11 schreef:Klopt, Pinguïntech is een fansite dus we kunnen helaas geen nieuwe dingen toevoegen. Ik had contact met de community manager van Firemonkeys (makers van onder meer De Sims FreePlay), maar helaas is hij sinds kort gestopt. En eigenlijk gaf ik ook alleen maar bugs aan hem door. EA Nederland doet helaas niets meer met De Sims FreePlay, dus als fansite hebben we geen extra ingangen zeg maar ten opzichte van andere fans. Ik ben trouwens geen hij, maar een zij. :P

Firemonkeys heeft een forumgedeelte waarin je ideeën voor het spel kan plaatsen: https://help.firemonkeys.com.au/hc/comm ... e-Requests
Ze zeggen ook mee te lezen op andere officiële kanalen (met name de facebook pagina lijkt mij), dus je zou daar je ideeën kunnen plaatsen (wel in het Engels, aangezien Firemonkeys in Australië zit). Je moet alleen denk ik niet al te hoge verwachtingen hebben. Er zijn immers heel veel fans die berichten plaatsen waardoor je al geluk moet hebben dat iemand bij Firemonkeys jouw bericht leest en daarnaast kunnen ze ook niet alles toevoegen wat fans willen. Ik zeg niet dat ze nooit naar fans luisteren, maar dat is gewoon niet altijd haalbaar en daarmee zal je rekening moeten houden om teleurstellingen te voorkomen. Ik heb overigens het idee van ringen hergebruiken volgens mij al een aantal keren voorgesteld zien worden door fans op officiële kanalen, dus misschien zijn ze er al van op de hoogte en gaan ze er in de toekomst wat mee doen.
Bedankt voor de informatie nefje, ik zal er wat mee doen :D
Er is inderdaad nog geen walkthrough van de jonge Sims missie. Ik bedacht ongeveer rond de mysterieuze eilandmissie dat het wel handig kon zijn om alle stappen uit te schrijven voor iedereen. In die tijd was de jonge Sims missie toen al geweest, dus daar heb ik niets van bewaard. Ik ben nu met een nieuwe game begonnen maar het duurt wel even voordat ik door alle missies heen ben.
De In de zwemstemming Walkthrough staat er nu bij: http://www.pinguintech.nl/forum//viewto ... =27&t=1114

Ook zijn de volgende missies toegevoegd en/of bijgewerkt: Kostwinner, Geld groeit aan bomen, Er hangt liefde in de lucht, Baby's geen bezwaar, Oceaanzicht, De Mysterieuze Eilandmissie, Hoeders van de verloren artefacten, Lekker rossen, de peutermissie, De verborgen eenhoorn.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 18