Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Als het android 4.2 of lager is dan zal het niet meer werken helaas. Misschien helpt het om je toestel van de laatste updates te voorzien, soms kan je ook problemen krijgen als de telefoon volzit dus geen opslagruimte meer in het telefoongeheugen.

Advertentie

Galdor » 17 maart 2018, 12:36 schreef:Als het android 4.2 of lager is dan zal het niet meer werken helaas. Misschien helpt het om je toestel van de laatste updates te voorzien, soms kan je ook problemen krijgen als de telefoon volzit dus geen opslagruimte meer in het telefoongeheugen.
Ik heb nog 8gb en ik heb net gekeken mijn android is 7.00
Wat is de exacte melding die je in beeld krijgt te zien? Dat is nog niet helemaal duidelijk of krijg je geen melding maar stopt de app spontaan?
Galdor » 17 maart 2018, 18:46 schreef:Wat is de exacte melding die je in beeld krijgt te zien? Dat is nog niet helemaal duidelijk of krijg je geen melding maar stopt de app spontaan?
https://www.instagram.com/p/BgbvVRTAGYe/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar is een screenshot net wat ik zie
(IKan geen engels)
Je hebt toegang gehad tot de cloud en af en toe de boel daar opgeslagen? Het beste na wat zoek werk zou zijn
1. Ervoor zorgen dat je de homemaker update hebt geinstalleerd
2. Je telefoon of tablet helemaal uitzetten daarna opnieuw opstarten zodat het hele geheugen even helemaal leeg is.
3. Werkt 2 niet Freeplay verwijderen en opnieuw installeren, en je voortgang terugzetten uit de cloud.
Galdor » 17 maart 2018, 20:31 schreef:Je hebt toegang gehad tot de cloud en af en toe de boel daar opgeslagen? Het beste na wat zoek werk zou zijn
1. Ervoor zorgen dat je de homemaker update hebt geinstalleerd
2. Je telefoon of tablet helemaal uitzetten daarna opnieuw opstarten zodat het hele geheugen even helemaal leeg is.
3. Werkt 2 niet Freeplay verwijderen en opnieuw installeren, en je voortgang terugzetten uit de cloud.

Omdat ik 12 jaar ben kan ik nog de cloud niet maar kan ik die homeding nog steeds downloaden
De cloud opslag zou moeten werken je zal alleen geen verbinding met facebook kunnen maken. Normaal gesproken zou je die update als je dit nog niet gedaan hebt gewoon kunnen doen.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 18