Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hier vind je een overzicht van alle walkthroughs over hoe je missies in De Sims FreePlay kan voltooien. Deze lijst is zoveel mogelijk geordend op volgorde van het verschijnen van de missies. De nieuwste missies vind je onder aan de lijst. Ben je met begonnen met spelen? Bekijk dan ook de andere lijst waarin de missies op volgorde van vereisten staan.

Overzicht De Sims FreePlay Walkthroughs
Hoofdmissies
Ontdekkingsmissies Evenementen Bekijk ook het Overzicht van Live evenementen voor een overzicht van de nieuwe evenementen.

Tijdelijke missies
Tips, informatie en uitleg Updates Bugs Tijden en opdrachten kunnen veranderen
Het kan gebeuren dat de makers van het spel besluiten om na een bepaalde tijd dat de missie voor het eerst verschenen is bepaalde tijden en/of opdrachten aan te passen. Aangezien ik missies niet meerdere malen kan doen kloppen de taken en tijdstippen dus alleen vlak nadat de walkthrough is geplaatst. Het kan zo zijn dat maanden later nog steeds alles exact klopt, maar het kan ook veranderd zijn.

Onderaan de meeste walkthroughs staat nu een overzicht van wijzigingen in taken en tijden die zijn doorgegeven door forumleden. Het kan zo zijn dat dit overzicht ontbreekt of niet volledig is, dus blijf ermee rekening houden dat de opdrachten en tijden kunnen veranderen.


Archief
Dit waren tijdelijke missies die (waarschijnlijk) niet meer zullen terugkeren.

Advertentie

Hoooiiiii ik heb een vraagje ik ben bij peutermissie hebben jullie daar ook zo'n walktrough dingens ?? Want ik zie hem niet ennuh ik ben nu bij dat dierenwinkel bouwen voor 150 000 en ja ik heb nog een paar uur kan ik dan nog steeds de missie doen zonder de verkleedkist ??
Nee, we hebben helaas geen walkthrough voor de peutermissie. In principe geldt voor alle missies dat je de opdrachten ook kan afronden nadat de tijd voorbij is. Je krijgt alleen niet de speciale beloning die je krijgt als je de missie op tijd afrondt.

Voorbeeld: bij de paardenmissie kan je nog steeds de stallen en paarden vrijspelen als je de missie niet op tijd haalt, maar je krijgt alleen niet het eenhoornschilderij.
wennie961 schreef:Hooii een vraagje
Als ik iets doen dan krijg ik bijvoorbeeld 60 EP Maar hoeveel EP moet ik heb om een xp te hebben?
En heeft het zin om die heksen toren te kopen?
Je kan de vordering van je level volgen in de blauwe balk, uitgedrukt in %
Hooiiiiii

Ik heb sims free play verwijdert en toen weer opnieuw gedownload. En ik heb de eerste missie er hangt liefde in de lucht. En ik moest een dutje doen, ik probeerde op de bank, bed. Alles maar ik weet niet waar ik moet doen.

Help

Groetjes
Ik moet een borst stoot doen bij een buren stad. Maar ik kan nergens vinden hoe dat moet. Ben al beste vriend met iemand maar nog steeds geen borststoot balkje?

Ik heb een strandvlucht huis gekregen met de hoera we bestaan zo veel jaar. Maar kan deze nergens terug vinden. Als ik op een strand kavel druk moet ik er 51 gele punten voor inleveren. Leuk kado dus. Weet iemand raad?

Groetjes Støj!
@ Støj!
Misschien heb je last van een bug? Bij mij staat de optie borststoot erbij als twee Sims beste vrienden zijn. Zijn ze trouwens allebei volwassen? Soms willen bepaalde opties nog wel eens ontbreken bij andere leeftijdsgroepen.

En ik denk eigenlijk dat het zo hoort met het cadeau. Vaak ontgrendel je iets en krijg je niet het eerste exemplaar gratis. Ik denk dat je het strandhuis dan ook hebt ontgrendeld en het niet de bedoeling was dat je het eerste huis gratis krijgt. Hoewel ik het wel kan begrijpen dat het verwarrend is als ze zeggen dat iedereen een cadeau krijgt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18