Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Bedankt iedereen voor de nieuwe walkthroughs! Ik heb ze in het eerste bericht gezet. Ook heb ik dit forum wat opgeschoond door een aantal topics die geen walkthroughs waren te verplaatsen naar het De Sims FreePlay algemene gedeelte.

Advertentie

Lijkt er op dat je eerst nog meer vriendschappelijke acties moet doen.
Beste vrienden is als ik het goed zeg wat anders dan een stelletje worden.
Ik heb een vraag, sinds de nieuwste update die ik laatst heb geïnstalleerd is er een nieuwe missie waarmee je als ik het goed heb auto's op meerdere plekken in je woonkavel kan zetten, weet iemand wat je bij deze missie voor opdrachten hebt :?: , Of is ergens op deze site er al iets over te vinden :?:
Een maand geleden waren hier veel klachten over. Het bleek een bug te zijn, maar die zou inmiddels opgelost moeten zijn.

Als je dit nog niet gedaan hebt:
- Controleer even in de App store / Google store of je de laatste update hebt.
- Er zou destijds ook een speciale update in de App store / Google store zijn geplaatst om dit probleem op te lossen. Kijk even of die er nog is. (ik kan het helaas zelf niet controleren vanwege een verouderd apparaat).
- Als je toevallig eenzelfde bank kan kopen in de woonwinkel (de "vredige veranda" missie dien je dan binnen de tijd voltooid te hebben), zou je kunnen proberen om die ergens op een perceel te zetten en hopen dat dat ook werkt.
Help!
Ik kan de missie meerdere verdiepingen niet doen want als ik op Bree in het park klik staat er dit: ‘ Bree staat te popelen om een balkon aflevering met je te doen, maar eerst moet je de missie verbouwingen voor meerdere verdiepingen voltooien. Ze wacht in het park op he zodra je klaar bent.’
Maar ik kan die hele missie dus niet doen, wat moet ik nu doen??

Alvast bedankt.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18