Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Bij mij zijn er veel tijden korter.
Ik weet niet meer hoelang ze zijn.
Als iemand dit ook heeft en wel weet zeg het dan even.
Dan kunnen ze een misschien een tweede versie maken.
Misschien wel een derde want ik zag ook reacties over dat de tijd langer was.

Alvast bedankt!

Advertentie

RomyXSnufje » 16 jan 2017, 10:07 schreef:Hallo,
Ik ben nu bij de missie dat ik de dansende bomen moet doorzoeken voor de schat. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Weet jij misschien hoe ik dat moet doen?
Thx alvast :D
Volgens mij moet je dat bij het zwembad doen. Daar heb je (palm) bomen.
Elizaa2016 » 16 jan 2017, 13:10 schreef:
RomyXSnufje » 16 jan 2017, 10:07 schreef:Hallo,
Ik ben nu bij de missie dat ik de dansende bomen moet doorzoeken voor de schat. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Weet jij misschien hoe ik dat moet doen?
Thx alvast :D
Volgens mij moet je dat bij het zwembad doen. Daar heb je (palm) bomen.
Ja, ik probeerde het met een volwassen sim maar het moest dus met een peuter. Nu heb ik hem wel! Thx
RoozSupermodellove » 17 jul 2014, 15:57 schreef:Ik ben nu bij de missie: praat met de paarse olifant in het zwemcentrum. Mijn peuter staat bij de paarse olifant in het zwemcentrum en ik drum op de paarse olifant en ik druk op: praat met olifant. Dan komen er 2 voetjes in een wolkje bij mijn peuter, hoe kan dit? Er staat wel een kat met een boekje naast dus ik denk steeds dat die ervoor staat zodat mijn peuter en niet langs kan maar ik krijg die kat niet weg. Help alsjeblieft. Groeten een verslaafde sims speelster die nu even wanhopig is :x
ANTWOORD: (Dat betekent dat je ergens niet langs kan)
Hallo, ik heb een vraagje over de hobby 'speelhuisje voor peuters'. Maakt het voor de vooruitgang van de hobby en het verzamelen van de badges uit welke interactie je kiest?

Want normaal maakt het bij hobby's niet uit of je een korte of lange kiest (alleen in het % dat je omhoog gaat in niveau), en kan je als je op het maximale niveau zit alle badges verdienen. Dus koken heb ik helemaal verzameld met tosti's. Alleen bij het peuter speelhuisje komt er elke keer een nieuwe interactie bij. Bijvoorbeeld eerst heb je alleen twee beertjes (50 min.) en nu heb ik katten feestdag (1 uur) en monstervilla (3 uur). Alleen scheelt het wel of ze 50 min bezig is of 3 uur. Maar als je niveau 4 alleen vrij kan spelen door monstervilla als interactie te kiezen, dan heeft het geen nut natuurlijk dat ik de peuter nu steeds twee beertjes laat doen. Ik dacht in eerste instantie namelijk dat ik hiermee ook alles kan verdienen, maar nu ga ik twijfelen haha.
dekleine88 » 12 maart 2017, 13:14 schreef:Hallo, ik heb een vraagje over de hobby 'speelhuisje voor peuters'. Maakt het voor de vooruitgang van de hobby en het verzamelen van de badges uit welke interactie je kiest?

Want normaal maakt het bij hobby's niet uit of je een korte of lange kiest (alleen in het % dat je omhoog gaat in niveau), en kan je als je op het maximale niveau zit alle badges verdienen. Dus koken heb ik helemaal verzameld met tosti's. Alleen bij het peuter speelhuisje komt er elke keer een nieuwe interactie bij. Bijvoorbeeld eerst heb je alleen twee beertjes (50 min.) en nu heb ik katten feestdag (1 uur) en monstervilla (3 uur). Alleen scheelt het wel of ze 50 min bezig is of 3 uur. Maar als je niveau 4 alleen vrij kan spelen door monstervilla als interactie te kiezen, dan heeft het geen nut natuurlijk dat ik de peuter nu steeds twee beertjes laat doen. Ik dacht in eerste instantie namelijk dat ik hiermee ook alles kan verdienen, maar nu ga ik twijfelen haha.
Ja hierbij maakt het wel degelijk uit. Per interactie tijd en soort krijg je drie van de bijbehorende badges of in dit geval poppen. Je moet de allereerste keer zoals ik het heb ondervonden eerst de voorgaande 3 doorlopen voor dat je nivo 4 de supersims kan verdienen. Daarna kan je wel kiezen welke interactie maar zoals ook wel redelijk duidelijk staat aangegeven bij de interactie en in het hobby overzicht verdien je alleen de bijbehorende dingen.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9