Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Jawel je kunt gewoon met paarden werken :)
Doglover » 29 jun 2014, 16:37 schreef:Hallo
Ik speel nu al een tijdje op de sims freeplay en zit nu aan 'lekker rossen' als missie. Ik heb alles gelezen wat er hierboven stond maar wil toch even voor de zekerheid dit toch nog vragen. Als je deze missie niet op tijd voltooid dan krijg je juist geen schilderij maar kan je wel nog de manege krijgen (kopen) en met de paarden trainen toch ? Want ik denk dat ik het niet op tijd zal kunnen voltooien maar zou echt graag met paarden willen werken.

Advertentie

Hoi,

Ik heb een paard maar kan hier niet meer bij. Het paard staat met zijn kont buiten d stal en met zijn hoofd in de stal. Als ik actieacties wil uitvoeren geeft mijn sim het icoontje aan met de voetjes, dat hij er dus niet bij kan. Het spel is al opnieuw opgestart. Wat moet ik doen?
Melisw » 07 okt 2016, 00:09 schreef:Hoi,

Ik heb een paard maar kan hier niet meer bij. Het paard staat met zijn kont buiten d stal en met zijn hoofd in de stal. Als ik actieacties wil uitvoeren geeft mijn sim het icoontje aan met de voetjes, dat hij er dus niet bij kan. Het spel is al opnieuw opgestart. Wat moet ik doen?
Misschien kan HQ je helpen!

http://answers.ea.com/t5/The-Sims-FreeP ... s-FreePlay" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kan het paard verwijderen... hoe jammer dat ook is..

Hoe verwijder je een sim of dier?

1) Tik op het dier.
2) Naast de naam zie je een verwijdertekentje, tik daar op.
3) Lees de waarschuwing
4) Tik op Ja.

Dan is hij nu uit je simstad..
Hoi,
Ik ben bezig met de missie: "Lekker rossen", maar ik heb nog maar 14 uur voor de missie en moet nog een hoop taken. Ondanks dat ik gelijk ben begonnen... Als ik de missie niet voldaan krijg, krijg ik hem dan later opnieuw of kan ik er dan helemaal geen gebruik meer van maken?
Alvast bedankt!
Jorien2606 » 21 apr 2017, 21:58 schreef:Hoi,
Ik ben bezig met de missie: "Lekker rossen", maar ik heb nog maar 14 uur voor de missie en moet nog een hoop taken. Ondanks dat ik gelijk ben begonnen... Als ik de missie niet voldaan krijg, krijg ik hem dan later opnieuw of kan ik er dan helemaal geen gebruik meer van maken?
Alvast bedankt!
Je hoeft niks opnieuw te doen. Gewoon afmaken, lukt het niet binnen de tijd dan mis je het eenhoorn schilderij. Je kan nadien gewoon een sim laten paardrijden.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8