Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
SpookyMaarten » 22 jul 2015, 09:45 schreef:Please help me!! Ik heb een telescoop nodig die ik kan kopen in de dumpwinkel. Alleen hoe kan het dat de dumpwinkel 100.000 kost?! Is hier een reden voor?

Alvast bedankt! :D
Heb je al veel andere gebouwen gebouwd? Hoe meer je gebouwd hebt, hoe duurder het wordt (volgens mij). Bij mij koste het niet zo veel!

Advertentie

DtMjP » 22 jul 2015, 11:04 schreef:
SpookyMaarten » 22 jul 2015, 09:45 schreef:Please help me!! Ik heb een telescoop nodig die ik kan kopen in de dumpwinkel. Alleen hoe kan het dat de dumpwinkel 100.000 kost?! Is hier een reden voor?

Alvast bedankt! :D
Heb je al veel andere gebouwen gebouwd? Hoe meer je gebouwd hebt, hoe duurder het wordt (volgens mij). Bij mij koste het niet zo veel!
Ik heb 6 huizen (eentje onbewoond) en 9 andere gebouwen, als de brug naar het eiland meetelt heb ik 10 andere gebouwen. Klopt dat dan?
SpookyMaarten » 22 jul 2015, 17:36 schreef:
DtMjP » 22 jul 2015, 11:04 schreef:
SpookyMaarten » 22 jul 2015, 09:45 schreef:Please help me!! Ik heb een telescoop nodig die ik kan kopen in de dumpwinkel. Alleen hoe kan het dat de dumpwinkel 100.000 kost?! Is hier een reden voor?

Alvast bedankt! :D
Heb je al veel andere gebouwen gebouwd? Hoe meer je gebouwd hebt, hoe duurder het wordt (volgens mij). Bij mij koste het niet zo veel!
Ik heb 6 huizen (eentje onbewoond) en 9 andere gebouwen, als de brug naar het eiland meetelt heb ik 10 andere gebouwen. Klopt dat dan?
Ik heb nu al best vele gebouwd, bijna de hele stad al. En bij mij kosten gebouwen 750.000 SimDollars. Dat is dus NOG meer! Je kan met deze cheat makkelijk dit geld bij elkaar sparen http://www.pinguintech.nl/forum/viewtop ... 5fd4#p7160 ik hoop dat je er iets aan hebt! Xxx
Hallo,

ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met sims freeplay en heb nu dus deze missie.. ik heb maar twee dagen om m te voltooien voor het schilderij. Nu vroeg ik me af of er al meer bekend is over wat het schilderij bijzonder zou maken, want anders ga ik geen moeite doen om deze missie binnen deze belachelijke tijd te voltooien.
Alvast bedankt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8