Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Sims die doodgaan zijn nooit leuk om mee te maken, hoe oud je ook bent. :P
In De Sims FreePlay kunnen Sims inderdaad alleen sterven van ouderdom. Als je deze missie hebt gedaan zullen Sims automatisch ouder worden als ze acties doen. Je kan met LP ze weer terugzetten naar het begin van de levensfase, maar dit is best kostbaar als je veel met die Sims doet. De enige optie om ze anders levend te houden is om ze niets te laten doen. Ik heb bijvoorbeeld nu al maanden een peuter, kind en tiener omdat ik ze geen opdrachten geef.

Advertentie

Met Naar begin van levensfase wordt bedoeld dat de cirkel weer helemaal leeg is een jonge sim zal geen peuter meer worden de kosten hiervan zijn verschillend een peuter terug zetten is goedkoper dan een jonge sim de precieze koste weet ik niet
Kan een oudere sim en een volwassen sim een kind krijgen?

Want bij mijn volgende level kan ik weer een sim erbij doen, maar door die nieuwe update nu viel me sims steeds uit.. dus ineens was de balk van me volwassen sim vet ver opgeschoven.. dus ben bang dat ik net het level niet op tijd haal.
Ik heb 5 dagen de tijd gekregen voor de missie.

Verdere tijdsaanpassingen:
2. Verstuur uitnodigingen op de computer (4 minuten op een PC met 3 sterren).
6. Vraag Osiris (de alien) naar nieuwe uitvindingen (6 minuten, 12 seconden).
10. Bestudeer de gloeiende bol (1 dag, 20 minuten).

Zo, bedtijd.
Ik heb deze missie lange tijd geleden gedaan en ik erger me behoorlijk aan dat die balkjes zo snel vullen en bij sommige acties lijkt die balk ook sneller te gaan, klopt dat?
adriennn » 11 feb 2016, 17:50 schreef:Ik heb deze missie lange tijd geleden gedaan en ik erger me behoorlijk aan dat die balkjes zo snel vullen en bij sommige acties lijkt die balk ook sneller te gaan, klopt dat?
Ja ik ook. Maar als je ze niks laat doen, gaat het ook niet omhoog ;)
Eliine_94 » 11 feb 2016, 21:40 schreef:
adriennn » 11 feb 2016, 17:50 schreef:Ik heb deze missie lange tijd geleden gedaan en ik erger me behoorlijk aan dat die balkjes zo snel vullen en bij sommige acties lijkt die balk ook sneller te gaan, klopt dat?
Ja ik ook. Maar als je ze niks laat doen, gaat het ook niet omhoog ;)
De sims die tijdens het pluk-evenement bejaard zijn geworden, zijn nu rustig kleedjes aan het breien op de veranda, met een mooi uitzicht op de hardwerkende sims :lol:
Eliine_94 » 08 feb 2016, 18:08 schreef:Kan een oudere sim en een volwassen sim een kind krijgen?

Want bij mijn volgende level kan ik weer een sim erbij doen, maar door die nieuwe update nu viel me sims steeds uit.. dus ineens was de balk van me volwassen sim vet ver opgeschoven.. dus ben bang dat ik net het level niet op tijd haal.
Zolang ze getrouwd zijn moet dat volgens mij wel kunnen.

@adriennn ik heb juist voornamelijk ouderen gebruikt voor het plukken zodat de volwassenen gewoon konden werken.
Hallo

Ik heb een vraagje
als een sim pas een bol krijgt als hij of zij volwassen is
kan hij of zij alsnog de bol upgrade naar een hogere rang (brons naar zilver ofzo)
Zonder dat hij of zij eerder overlijdt
want ik zou graag de jonge sims en tieners enzo het leven besparen
Hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken?

Alvast bedankt
Chantalle
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13