Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Mydwryl » 11 jul 2016, 17:25 schreef:En na deze missie is het spel dan toch echt af... Gaat wennen worden.

'Levensdromen en nalatenschap' (5 dagen)
2. Verstuur uitnodigingen op de computer (6 uren en 24 minuten** / 4 uren21:28 6-7-2016 en 48 minuten*** - 5 minuten * / 4 minuten en 30 seconden ** / 4 minuten ***)
6. Vraag Osiris (de alien) naar nieuwe uitvindingen (14 uren en 20 minuten - 6 minuten en 12 seconden)
10. Bestudeer de gloeiende bol (1 dag - 1 dag en 20 minuten)
18. Een wetenschappelijke doorbraak in het bad bereiken (8 uren en 5 minuten - 9 minuten***)

Superrrrr ! Heb jij m ook op tijd afgekregen?
Ps: is jouw spel aan je fb gekoppeld? Zou ik je dan als buur mogen toevoegen? :)

Advertentie

adriennn » 11 jul 2016, 21:28 schreef:
Mydwryl » 11 jul 2016, 17:25 schreef:En na deze missie is het spel dan toch echt af... Gaat wennen worden.

'Levensdromen en nalatenschap' (5 dagen)
2. Verstuur uitnodigingen op de computer (6 uren en 24 minuten** / 4 uren21:28 6-7-2016 en 48 minuten*** - 5 minuten * / 4 minuten en 30 seconden ** / 4 minuten ***)
6. Vraag Osiris (de alien) naar nieuwe uitvindingen (14 uren en 20 minuten - 6 minuten en 12 seconden)
10. Bestudeer de gloeiende bol (1 dag - 1 dag en 20 minuten)
18. Een wetenschappelijke doorbraak in het bad bereiken (8 uren en 5 minuten - 9 minuten***)

Superrrrr ! Heb jij m ook op tijd afgekregen?
Ps: is jouw spel aan je fb gekoppeld? Zou ik je dan als buur mogen toevoegen? :)
Bijna een halve maand later, maar dan toch zie ik eindelijk het berichtje :oops:
Hij is hier keurig binnen de tijd gegaan. Was af en toe wat pittig, maar die zingvis was het allemaal waard. Het ding hangt echt overal in mijn stad.

En jups, ik speel via Facebook. Heb even zitten zoeken of je al iets achter had gelaten in het burentopic hoe je op FB heet en toen ik op "Adrien Sims" zocht op op Facebook zag ik dat we al vrienden zijn :P
Ik ben de Nienke in je lijst, zwart-witte foto met o. a. een aapje.
Mijn oude sim heeft als levensdroom 'voor een wetenschappelijke doorbraak zorgen in bad'.
Deze opdracht duurt zo'n 10 minuten. Heb nu al een stuk of 10 keer mijn sim dit laten doen, maar hij blijft op 86% staan. Het lijkt dus alsof hij niet verder wil. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen zonder een nieuwe levensbol te gebruiken en mijn levensdroom helemaal opnieuw te beginnen?
franciinaa » 10 aug 2016, 20:44 schreef:Mijn oude sim heeft als levensdroom 'voor een wetenschappelijke doorbraak zorgen in bad'.
Deze opdracht duurt zo'n 10 minuten. Heb nu al een stuk of 10 keer mijn sim dit laten doen, maar hij blijft op 86% staan. Het lijkt dus alsof hij niet verder wil. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen zonder een nieuwe levensbol te gebruiken en mijn levensdroom helemaal opnieuw te beginnen?
Dit lijkt heel lang te duren aangezien dit een korte actie is, dus de balk zal zich misschien met maar 0,05% vullen per actie. Dus na 20 keer zijn levensdroom uitvoeren, is de balk 1% gevuld. Dit geldt voor het behalen van een zilveren levensbol.
Let wel op: hoe beter je bol (brons, zilver, goud en dan platina) , hoe minder % de droom oplevert.

Of je dit kan veranderen zonder verlies van levensbol en of percentage... Nee, dit kan niet.

Het beste is om je senior sim door te laten gaan met zijn droom, en kijk zo af en toe naar je sim.
Het komt wel goed, gewoon doorzetten! je kan misschien een alarm zetten, maar dat ligt aan of je dat zelf wel prettig vindt.
Elizaa2016 » 20 sep 2016, 11:37 schreef:Ik vind het best lastig de levensdromen (snel) uit te laten komen. Het kost best veel tijd, en als Sims ook nog moeten werken en je ook nog LP wil verdienen dmv koken etc. Hoe doen jullie dat?
Ik had altijd "speciale" sims (stuk of 3), die werkten door en door aan hun levensdromen. En de rest deed gewoon zijn normale leventje: werken, koken, slapen, repeat. :lol:
Ik heb mijn gewone Simsspel momenteel een beetje op hold staan, eigenlijk. Er wordt wel druk geklust aan levensbollen. Maar verder ben ik gewoon mijn generatie aan het herhalen.
Als ik straks de leeftijden stil kan zetten wordt het weer anders, denk ik. Maar verder... Speelt het inderdaad even niet meer zo lekker als voor deze missie.
Kan je maar 2 kinderen per stel nemen? Ik heb namelijk maar 1 stel dat getrouwd is en die hebben al 2 kinderen!?

Aangezien je bij de laatste opdracht een baby moet maken, moet ik dan een ander stel eerst laten trouwen? Ik heb al paar keer geprobeerd te trouwen maar ze zeggen zovaak nee.
Thiismii » 26 nov 2016, 11:20 schreef:Kan je maar 2 kinderen per stel nemen? Ik heb namelijk maar 1 stel dat getrouwd is en die hebben al 2 kinderen!?

Aangezien je bij de laatste opdracht een baby moet maken, moet ik dan een ander stel eerst laten trouwen? Ik heb al paar keer geprobeerd te trouwen maar ze zeggen zovaak nee.
Je kan maar twee kinderen per gezin , als ze vaak nee zeggen moet je een duurdere ring kopen , die zijn wel duur , maar als je het vier keer moet vragen ben je duurder uit....sims zijn niet gauw tevreden :lol:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13