Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Ik kan de knop van de verouderingscontroller niet indrukken, dat was al sinds de laaste update. Nu kan ik wel mn missie niet verderzetten, hoe kan ik dit oplossen? Het is namelijk zo als ik erop druk , dat mijn sims ventje gewoon op de plaats van de knop terecht komt (net zoals je op je scherm drukt en je sim daarnaartoe stapt). Iemand een idee hoe dit kan ?
Oh, ik kan niet wachten tot ik deze missie kan beginnen. Ik kijk er al zo lang naar uit dat ik niet meer van die stomme taarten hoef te bakken! En dan krijgt het spel ook een andere dimensie. Ik zit nu in Vogels voeren. Daarna nog 1 missie!
Die tienerster missie duurde bij mij echt weken!
Hee! Ik heb zonet deze missie gehad maar met 1 van de laatste missies van wat hier staat is pompoenen telen 24 uur (waardoor ik bang was dat ik het niet zou halen was dat ik maar alleen watermeloenen moest telen (duurt maar 1 uurtje) en daarna peperkoeksims moest bakken.

Misschien handig om te veranderen haha , voor de rest wel super handig zodat je ook weet wat j alvast de volgende missie moet doen, als ik dit eerder geweten had ik ook meer van mijn vorige missies gehaald haha.

Groetjess
De veranderingen staan onder aan het eerste bericht, maar ik begrijp dat niet iedereen dat meteen ziet. Ik heb nu bij doel 20 de oude taak doorgehaald en de nieuwe erbij geschreven. Zo is het hopelijk wat duidelijker.

@ simsfan
Dat staat in het eerste bericht:
Je kan de zingende zalm in de woonwinkel kopen voor levenspunten. In 30 seconden worden de behoeften van een Sim die luistert naar de zingende zalm helemaal groen. Daarna duurt het weer een tijdje voordat je de zalm weer kan gebruiken. Als je de zingende zalm eerder ontgrendeld had, dan zal je een gratis zingende zalm krijgen als je deze missie binnen de tijd afrondt.
Ik dacht dat ie 8 LP kost en het duurt een half uur om op te laden. Persoonlijk vind ik 'm dat wel waard. Het is alleen jammer dat je niet meerdere Sims achter elkaar kan laten inspireren.
Nefje schreef:De veranderingen staan onder aan het eerste bericht, maar ik begrijp dat niet iedereen dat meteen ziet. Ik heb nu bij doel 20 de oude taak doorgehaald en de nieuwe erbij geschreven. Zo is het hopelijk wat duidelijker.

@ simsfan
Dat staat in het eerste bericht:
Je kan de zingende zalm in de woonwinkel kopen voor levenspunten. In 30 seconden worden de behoeften van een Sim die luistert naar de zingende zalm helemaal groen. Daarna duurt het weer een tijdje voordat je de zalm weer kan gebruiken. Als je de zingende zalm eerder ontgrendeld had, dan zal je een gratis zingende zalm krijgen als je deze missie binnen de tijd afrondt.
Ik dacht dat ie 8 LP kost en het duurt een half uur om op te laden. Persoonlijk vind ik 'm dat wel waard. Het is alleen jammer dat je niet meerdere Sims achter elkaar kan laten inspireren.

Dus als je de missie op tijd haalt krijg je hem gratis en als je hem niet op tijd haalt moet je hem kopen voor 8 lp ? zo
Nee, met eerder bedoel ik een eerdere missie. Er was jaren geleden nog een andere missie waarmee je de zingende zalm kon ontgrendelen. Om de nieuwe spelers een kans te geven om 'm ook te ontgrendelen is het een beloning bij deze missie geworden.

Als je 'm al met de eerdere missie had ontgrendeld, dan krijg je er eentje gratis (mits je de missie op tijd haalt). Als je 'm nog niet eerder had ontgrendeld dan kan je de zingende zalm met deze missie ontgrendelen. Er zijn voor zover ik weet geen andere missies meer waarbij je de zingende zalm kan ontgrendelen, dus dit is naar mijn mening echt een missie die je binnen de tijd wilt halen.
Ik ben nu bij een van de laatste taken: voltooi een levenscyclus.

Bij mijn oudere sim staat bij levensdromen al 'ik heb al mijn levensdromen laten uitkomen'. Er gebeurt verder alleen niks. Moet ik wachten totdat de hele balk rond is? Dan haal ik het qua tijd niet meer.

Alvast bedankt!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13