Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Dat klopt niet. Als je met een sim geen actie doet (of een hele korte voordat je gaat slapen of gast werken). Dan gaat het niet vooruit.
Doet je sim veel acties of lange acties dan gaat het wel vooruit.
Het kan zijn dat als alle sim altijd een actie doen ze deze dagen hebben per leeftijdsgroep. Maar dat is moeilijk te zeggen.

Advertentie

Mydwryl » 11 maart 2017, 22:27 schreef:
Eliine_94 » 08 feb 2017, 23:23 schreef:Hebben jullie ook dat jullie volwassenen veel langzamer gaan dan de kinderen? Tenminste, dat heb ik :lol: :lol: :D
Jup, alle leeftijdscategorieën hebben allemaal een andere duur.

Je sim is een...
... Baby voor 5 dagen
... Peuter voor 7 dagen
... Kind voor 8 dagen
... Tiener voor 12 dagen
... Volwassene voor 24 dagen
... Senior voor 9 dagen
Bij normale activiteiten(werken, slapen, hobby) lijkt dit wel te kloppen, Hoewel zodra een sim zijn levensdoel heeft gehaald kan je deze meteen ouder laten worden. Dan zijn de tijden per leeftijdsgroep korter is mijn ervaring exacte tijden kan ik nog niet geven.
eerst komt met naald en draad nog (de hobby waarbij je senioren kunnen gaan quilten...u speelt de hobby quilten vrij en als u binnen de tijd bent wint u een beertje voor de peuter...deze is te koop in de woonwinkel)

voor deze missie kan een volwassen sim...maar een senior kan deze missie ook

de hobby is alleen voor senioren

hierna start levensdromen en nalatenschap
Grappig feitje. Eigenlijk zouden de ouders eerst hun levensdoelen gehaald moeten hebben. Maar ik heb bij 1 stel nu hun kind al in de catergory oudere en bijna aan het eind.
Geertje7 » 23 apr 2017, 15:26 schreef:
lovely83 » 21 jun 2015, 15:24 schreef:Doe het inderdaad met een oudere, computer heb ik ook al geprobeerd. :?
Dit probleem heb ik ook.
Wat nu?????
ik meen dat dit in de wacht hangen is je zou in iedergeval het speciale levensdroom icoontje moeten zien.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13